patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Επιχείρηση πολιτισμικής εξόντωσης των Πομάκων της Θρακης

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dartanian
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 12, 2009 7:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Επιχείρηση πολιτισμικής εξόντωσης των Πομάκων της Θρακης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

…Εμείς, οι Πομάκοι της Θράκης είμαστε πιστοί φύλακες μιας μεγάλης και ένδοξης ισλαμικής παράδοσης, γεγονός που μας φέρνει αντιμέτωπους με τον τουρκικό εθνικισμό ακριβώς γιατί είμαστε πιστοί μουσουλμάνοι…

Πολυσέλιδη τεκμηριωμένη με πολλά περιγραφικά περιστατικά είναι η επιστολή που στάλθηκες από τον πολιτιστικό σύλλογο Πομάκων Ξάνθης.Μια επιστολή, όπου οι άνθρωποι αποφασίζοντας να σπάσουν την σιωπή τους, περιγράφουν γεγονότα, εκφράζουν...επιθυμίες, αποτυπώνουν το κλίμα που επικρατεί στην Θράκη.Εκεί φαίνεται ποιοι στοχοποιούν τους Πομάκους…
Προς
Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια
Τον πρωθυπουργό της Ελλάδος Κωνσταντίνο Καραμανλή
Τον πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων Δημήτριο Σιούφα
Τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γεώργιο Παπανδρέου
Την γενική γραμματέα του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα
Τον πρόεδρο της Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Αλέκο Αλαβάνο
Τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γεώργιο Καρατζαφέρη
Αξιότιμους βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου

Ο σύλλογός μας. «Πολιτιστικός Σύλλογος Πομάκων Ν. Ξάνθης», ιδρύθηκε το έτος 2007 με σκοπό την διάσωση και διάδοση της γλώσσας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Δυστυχώς αμέσως μετά την δημοσίευση του καταστατικού, τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου γίναμε αποδέκτες απειλών, ύβρεων και συκοφαντιών επειδή τολμήσαμε να πούμε δημόσια πως είμαστε Πομάκοι. Στις 26.01.2009 ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάνταζη ως πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, απέστειλε συλλυπητήρια επιστολή με αφορμή τον θάνατο του Γκιουντούς Ακτάν, πρώην πρόξενου της Τουρκίας στην Κομοτηνή, στην οποία μεταξύ άλλων ο ως άνω βουλευτής αναφέρει ότι ο θανών «Βρισκόταν κοντά στην τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης στη μαύρη και πιο δύσκολη μέρα, την 29η Ιανουαρίου 1990, με τους βανδαλισμούς και τις αγριότητες που δεχτήκαμε από τους Έλληνες συμπατριώτες μας με την προτροπή και των διοικούντων μας». Σε άλλο σημείο των «συλλυπητηρίων» του αναφέρει: «Η τουρκική κοινότητα της Δυτικής Θράκης που αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους» βίωσε μεγάλη θλίψη με τον ξαφνικό θάνατο του Γκιουντούς Ακτάν.
Με αφορμή λοιπό αυτή την δήθεν «συλλυπητήρια επιστολή» η οποία όμως είναι εντελώς προφανές ότι έχει άλλες στοχεύσεις, θέλουμε να δηλώσουμε με τον πλέον επίσημο τρόπο πως αρνούμαστε και αντιδρούμε στην ισοπεδωτική προπαγάνδα όλων όσων προσπαθούν να ετεροπροσδιορίσουν αυθαίρετα και για τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα, εμάς τους Πομάκους αλλά και το σύνολο των μουσουλμάνων της Θράκης ως «Τούρκους» και να καθιερώσουν την ψευδή εικόνα της μιας, ενιαίας και μάλιστα τουρκικής μειονότητας.
Σύμφωνα με την Συνθήκη της Λωζάνης και την Συνθήκη Ανταλλαγής των πληθυσμών, οι πληθυσμοί της Δυτικής Θράκης που εξαιρέθηκαν από την ανταλλαγή χαρακτηρίστηκαν «μουσουλμάνοι». Αντίθετα, οι πληθυσμοί της Κωνσταντινούπολης που εξαιρέθηκαν, χαρακτηρίστηκαν «Έλληνες ορθόδοξοι». Η διαφορά είναι σαφής καθώς στην πρώτη περίπτωση το κριτήριο είναι θρησκευτικό, ενώ στην δεύτερη εθνικό. Η ορολογία αυτή χρησιμοποιήθηκε κατόπιν επιμονής της Τουρκίας και έγινε αποδεκτή από την Ελλάδα ακριβώς γιατί στην ελληνική Θράκη οι πληθυσμοί που εξαιρέθηκαν από την ανταλλαγή είχαν ως μόνο κοινό στοιχείο την θρησκεία. Ούτε τη γλώσσα, ούτε την εθνική συνείδηση.
Εκείνη μάλιστα την εποχή στην ελληνική Θράκη οι μουσουλμάνοι που δήλωναν «Τούρκοι» ήταν ελάχιστοι και περιορίζονταν ουσιαστικά στην πόλη της Κομοτηνής, γιατί εκεί υπήρχε διοικητικό κέντρο και είχε αναπτυχθεί το νεοτουρκικό κίνημα. Οι υπόλοιποι ήταν μουσουλμάνοι που μιλούσαν οι περισσότεροι (για την ακρίβεια, όσοι βρίσκονταν στα ορεινά) πομάκικα και οι υπόλοιποι ρομανί.
Στα χρόνια που ακολούθησαν μετά το 1923 στην ελληνική Θράκη βρήκαν καταφύγιο εκατοντάδες μουσουλμάνοι τους οποίους απειλούσε με θάνατο η κεμαλική Τουρκία εξαιτίας της προσήλωσής τους στο Ισλάμ.
Ο χαρακτήρας λοιπόν της μειονότητας στη Θράκη ήταν από την πρώτη στιγμή θρησκευτικός και μάλιστα ενισχύθηκε από το κύμα των πολιτικών προσφύγων που ήρθαν εδώ εξαιτίας των διωγμών τους από τους Τούρκους εθνικιστές.
Εμείς, οι Πομάκοι της Θράκης είμαστε πιστοί φύλακες μιας μεγάλης και ένδοξης ισλαμικής παράδοσης, γεγονός που μας φέρνει αντιμέτωπους με τον τουρκικό εθνικισμό ακριβώς γιατί είμαστε πιστοί μουσουλμάνοι. Ταυτοχρόνως η γλώσσα, τα ήθη και τα έθιμά μας, αποδεικνύουν ότι έχουμε την δική μας ταυτότητα.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα οι περισσότεροι από τους συμπολίτες μας, άλλοι από άγνοια και άλλοι από σκοπιμότητα, εξακολουθούν να ταυτίζουν το Ισλάμ με τους Τούρκους και θεωρούν εσφαλμένα ότι κάθε μουσουλμάνος είναι Τούρκος.
Είμαστε Πομάκοι. Βαθιά ριζωμένοι στη γη της Θράκης και η μοίρα μας άρρηκτα συνδεδεμένη με την μοίρα αυτού του τόπου. Η ειρηνική μας συμβίωση με όλα τα σύνοικα στοιχεία χάνεται στα βάθη των αιώνων. Θέλουμε να ζήσουμε στον τόπο μας, κρατώντας την πίστη, την γλώσσα και τα έθιμα των πατεράδων μας για να τα κληροδοτήσουμε εμείς με την σειρά μας στα παιδιά μας.
Είμαστε Πομάκοι – Έλληνες πολίτες. Γι’ αυτό έχουμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε από το ελληνικό κράτος να δείξει τον έμπρακτο σεβασμό του τηρώντας το Σύνταγμα, τη Συνθήκη της Λωζάνης και το ευρωπαϊκό κεκτημένο.
Γι’ αυτό και απαιτούμε κατ’ αρχήν από το ελληνικό κράτος:
Α. Να διασφαλίσει η ελληνική Πολιτεία και σε εμάς τους Πομάκους το αυτονόητο δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη στην δημόσια εκπαίδευση και στην ισότιμη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας γιατί παρά τις εκκλήσεις μας προς όλους τους αρμόδιους δεν λειτουργεί ούτε ένα δημόσιο ελληνικό σχολείο στα Πομακοχώρια. Χωρίς την γνώση της ελληνικής γλώσσας οι Πομάκοι καταδικάζονται στην φτώχεια, στην κοινωνική περιθωριοποίηση και στην στέρηση κάθε δυνατότητας για ένα καλύτερο μέλλον.
Β. Να αναγνωρίσει τα πομάκικα ως γλώσσα της μειονότητας ισότιμης με τα τουρκικά. Η συνθήκη της Λωζάνης προβλέπει την διατήρηση της γλώσσας της μειονότητας. Πουθενά δεν αναφέρει ότι η γλώσσα αυτή είναι η τουρκική. Το ελληνικό κράτος λοιπόν έχει την υποχρέωση να αναγνωρίσει την πομάκικη γλώσσα ως γλώσσα διδασκαλίας στα μειονοτικά σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Δεν είναι δυνατόν τα παιδιά μας, στην ηλικία των 5-6 ετών να καλούνται να διδάσκονται μαθήματα σε ξένη προς αυτούς γλώσσα δηλαδή στα τουρκικά.
Γ. Να τηρήσει την νομιμότητα και να προστατεύσει αποτελεσματικά τους Πομάκους που διώκονται και δέχονται επιθέσεις από το τουρκικό προξενείο και τους Τούρκους εθνικιστές. Δεν είναι δυνατόν να φοβόμαστε για την σωματική μας ακεραιότητα και το μέλλον των παιδιών μας εντός της ελληνικής επικράτειας, να αντιμετωπίζουμε προπηλακισμούς, ύβρεις και απειλές επειδή θέλουμε να μιλάμε την γλώσσα μας, να χορεύουμε τους χορούς μας, να διδάσκονται τα παιδιά μας επαρκώς την ελληνική γλώσσα ώστε να έχουν ουσιαστικές ευκαιρίες για την ισότιμη συμμετοχή τους στην αγορά εργασίας.
Δυστυχώς όμως εδώ και χρόνια η ελληνική πολιτική ηγεσία τόσο κεντρικά όσο και τοπικά έχει κλειστά τα αυτιά της στα δίκαια αιτήματά μας και κρατά επιδεικτικά κλειστά τα μάτια της στην πολιτιστική γενοκτονία και τις διώξεις που υφίστανται όλοι οι Πομάκοι, από τους αυτοπροσδιοριζόμενους Τούρκους και το τουρκικό προξενείο.
Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού δεν το έχουν μόνο όσοι θέλουν να δηλώνουν «Τούρκοι».
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια όλα τα πολιτικά κόμματα αλλά και οι τοπικοί άρχοντες έχουν αναγάγει ως προνομιακούς συνομιλητές τους, αυτούς που επιθυμούν την διατήρηση των Πομάκων στα σκοτάδια της αμάθειας, που αντιδρούν και μόνο στο άκουσμα της ύπαρξής μας, που έχουν σαν στόχο τον αφανισμό της γλώσσας μας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, που υιοθετούν τις ακραίες και διχαστικές θέσεις του τουρκικού προξενείου.
Όλα τα κόμματα δεν διστάζουν να «κοσμούν» τα ψηφοδέλτιά τους, εν όψει ενός πρόσκαιρου κομματικού οφέλους, με ανθρώπους που υιοθετούν στον ιδιωτικό και δημόσιο λόγο και με την εν γένει δράση τους, θέσεις και απόψεις που δεν τιμούν κανένα σύγχρονο και δημοκρατικό κόμμα που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Ιδού ορισμένα παραδείγματα:
1) Σε συνεδρίαση της διευρυμένης νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Ξάνθης – Καβάλας – Δράμας οι μουσουλμάνοι νομαρχιακοί σύμβουλοι όλων των παρατάξεων του νομαρχιακού συμβουλίου Ξάνθης όπως και η υποψήφια υπερνομάρχης Γκιουλ Μπεγιάζ Καραχασάν, δεν δίστασαν να απαιτήσουν την απαλοιφή του όρου «Πομακοχώρια» από υπουργική απόφαση του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. και την αντικατάστασή του είτε με τον όρο «Τουρκοχώρι» είτε «Ορεινός όγκος» (22-10-2008).
2) Ο Ορχάν Χατζηιμπράμ, υποψήφιος της ΝΔ στην Ξάνθη μεταξύ άλλων δήλωσε «επιθυμώ στην είσοδό μου στην Βουλή ώστε να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των Τούρκων της μειονότητας».
3) Ο Ιμάμ Αχμέτ, υποψήφιος του ΛΑΟΣ το 2007, απολύθηκε από δάσκαλος το έτος 1994 επειδή όπως αναφέρεται στην απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ξάνθης «ενεργώντας εν πλήρει συνειδήσει εκ προθέσεως και δόλο, συμπεριφερόμενος κατά τρόπο ασυμβίβαστο με την θέση του ως δημοσίου υπαλλήλου, ενεργώντας κατά του έθνους και υπακούοντας στις εντολές ανθελληνικών δυνάμεων σκόπευε στην αποσταθεροποίηση της περιοχής».
4) Ο Αχμέτ Χατζηοσμάν, βουλευτής Ροδόπης με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, είναι πρόεδρος του κόμματος DEB, του κόμματος που ίδρυσε ο βουλευτής Αχμέτ Σαδίκ.
5) «Το Κέντρο Ερευνών της μειονότητας θα αποδείξει πως όλοι είναι τουρκογενείς και δεν υπάρχουν Πομάκοι». Αυτή είναι δήλωση του πρώην βουλευτή Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ Γκαλήπ Γκαλήπ τον Αύγουστο 2008 σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κομοτηνής.
6) Ο Τσετίν Μάντατζη, ο Χατζηοσμάν Αχμέτ και η Γκιούλ Μπεγιάζ Καραχασάν κλήθηκαν να καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισης των εκδοτών της τουρκόφωνης εφημερίδας «Μιλλέτ». Οι εκδότες της ως άνω εφημερίδας, αφού δημοσίευσαν όλα τα ονόματα των ιδρυτικών μελών του συλλόγου μας και μας αποκαλούσαν «προδότες του έθνους» ανέφεραν μεταξύ άλλων «Επιτρέπεται μήπως στο Ισλάμ να συνεργάζεστε με τους χριστιανούς ορθοδόξους – τους πιο στυγερούς εχθρούς στην ιστορία των ομόθρησκων αδελφών σας – να προδίδετε τους τουρκομουσουλμάνους αδερφούς σας και να πουλάνε κινήσεις εναντίον τους»; Και «Δεν έχετε αντιληφθεί την αγωνιστική δύναμη αυτού του έθνους. Αυτό το έθνος απέδειξε στο παρελθόν ότι για τον μουσουλμανισμό και τον τουρκισμό είναι έτοιμο να θυσιάσει τα πάντα και κάθε στιγμή είναι έτοιμο να το αποδείξει πάλι. Αν εμπιστεύεστε πως μπορείτε να βαστάξετε τα αποτελέσματα μπορείτε να δοκιμάσετε».
Όλοι αυτοί, δεν λειτουργούν ούτε ως υποψήφιοι ούτε ως βουλευτές του ελληνικού λαού, τμήμα του οποίου αποτελούν όλοι οι μουσουλμάνοι ανεξάρτητα αν είναι Πομάκοι, Ρομά ή Τουρκογενείς, αλλά ως εκπρόσωποι του τουρκικού προξενείου. Κάνουν ότι μπορούν ώστε να μας τρομοκρατήσουν, εμάς τους Πομάκους και αυτούς που συμπαραστέκονται στα δικαία αιτήματά μας. Προσπαθούν να αποκρύψουν την αλήθεια για τους μουσουλμάνους της Θράκης.
Αναρωτιόμαστε ως που μπορεί να φτάσει η εθελοδουλία, η εθελοτυφλία και ο αυτοεξευτελισμός των τοπικών και κεντρικών κομματικών στελεχών που όχι μόνο δεν αντιδρούν στις διχαστικές και ακραίες αυτές θέσεις, αλλά αποδέχονται τους εκφραστές αυτών των θέσεων, ως μοναδικούς συνομιλητές.
Αυτές οι πρακτικές και απόψεις που αποσκοπούν στην δημιουργία εντάσεων μεταξύ των σύνοικων στοιχείων της Θράκης, που υιοθετούν ιδεολογίες και πρακτικές που αποβλέπουν στην περιθωριοποίηση και εξόντωση των διαφορετικών εθνοτικών ομάδων της μειονότητας της Θράκης και που υποκρύπτουν ρατσιστικές θέσεις και αβυσσαλέα μισαλλοδοξία πρέπει να καταδικασθούν άμεσα και έμπρακτα από όλους.
Η ειρηνική συμβίωση μουσουλμάνων και χριστιανών δεν πρόκειται να επιτευχθεί με την πολιτισμική εξόντωση των Πομάκων και των Ρομά που επιχειρεί η Τουρκία εντός του ελληνικού κράτους.
Επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι η ελληνική πολιτική ηγεσία ενώ κάνει περισσότερα απ’ όσα θα μπορούσε για να υπερασπιστεί και να αναδείξει τους Τούρκους της Θράκης την στιγμή που συστηματικά αδιαφορεί και δεν προστατεύει τα δικαιώματα των Πομάκων και των Ρομά, είμαστε υποχρεωμένοι αν σύντομα δεν αλλάξει αυτή η πολιτική, να καταφύγουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την υπεράσπιση του δικαιώματός μας να διατηρήσουμε την ταυτότητά μας αποκτώντας ταυτοχρόνως την δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στην διοίκηση και στην ευημερία του τόπου μας.
Δική μας ευχή και θέληση είναι όλα αυτά τα ζωτικά προβλήματα να λυθούν με πρωτοβουλία και ευθύνη του ελληνικού κράτους του οποίου υπήρξαμε πάντα έντιμοι και νομοταγείς πολίτες.
Με ιδιαίτερη τιμή
Ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε
Η γραμματέας Αλιέ Εφέντη

Οι Πομακοι στην Θρακη τουλαχιστον απο οσο εγω γνωριζω βρισκονται 2500 χρονια, απο τον Μεγα.Αλεξανδρο.Η λέξη "Πομάκος" εικάζεται οτι προέρχεται είτε από το ελληνικό Πομάξ (πότης) εξαιτίας της παλιάς συνήθειας των Θρακών να πίνουν πολύ, ή από το "ιππομάχοι" (οι Αρχαίοι Θράκες ήταν δεινοί ιππείς πολεμιστές).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάρ 14, 2009 10:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πομάκοι και Ελληναράδες

Του Δ. ΔΗΜΟΥ Αντγου ε.α., Επίτιμου Διοικητή Στρατιάς και Α/ΓΕΕΦ

Να καταργηθούν, επιτέλους, τα προξενεία Κομοτηνής και Σμύρνης


Για όσους έχουμε μελετήσει το θέμα των Πομάκων από κοντά, δεν υπάρχουν ερωτηματικά και αμφιβολίες για το πού πάει το πράγμα στη Δυτική Θράκη. Μέσα σε πενήντα χρόνια οι Τούρκοι κατάφεραν με το Προξενείο Κομοτηνής να αλλάξουν τον ρουν της Ιστορίας. Κανείς ιστορικός ή ανθρωπολόγος δεν αμφιβάλλει ότι οι Πομάκοι δεν έχουν κανένα, μα απολύτως κανένα, κοινό φυλετικό χαρακτηριστικό με τους Τούρκους.
Όταν μάλιστα τους δεις μαζί, ξεχωρίζουν σαν τη μύγα μες στο γάλα. Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι το θρακικό φύλο, οι Αγριάνες, είναι οι πρόγονοι των Πομάκων. Σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας τους μέχρι και το 1950 συμπεριφέροντε όπως όλοι οι Έλληνες, με παρένθεση το 17ο αιώνα, οπότε εξισλαμίστηκαν. Είναι γνωστό ότι τότε μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού ασπάστηκε τον Μωαμεθανισμό για πολλούς και διάφορους λόγους, που ξεφεύγουν από τον σκοπό του παρόντος κειμένου. Στη διάρκεια των μεγάλων βαλκανικών ανακατατάξεων, 1878 μέχρι 1923, οι Πομάκοι εξεγείρονται και αξιώνουν πολλές φορές την ένωσή τους με την Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και το 1946, όταν οι Πομάκοι της Βουλγαρίας ζητούν και αυτοί την υπαγωγή τους στην Ελληνική Διοίκηση όπως οι ομόφυλοί τους της Ορεινής της Ξάνθης. Σε όλα τα χρόνια της Τουρκοκρατίας ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΤΟΥΡΚΙΚΑ και ποτέ οι Τούρκοι δεν κατάφεραν να στήσουν έστω και ένα τουρκικό σχολείο στην Ορεινή. Ό,τι δεν πέτυχαν οι Τούρκοι σε αιώνες σκλαβιάς το πέτυχε η ελληνική διοίκηση μέσα σε ελάχιστα χρόνια. Γέμισε η περιοχή των Πομάκων με τουρκικά σχολεία. Επειδή οι Βούλγαροι Πομάκοι ζήτησαν να υπαχθούν στην Ελληνική Διοίκηση, οι πανέξυπνοι κυβερνήτες μας, παραβιάζοντας τη συνθήκη της Λοζάνης εις βάρος της χώρας μας και υπέρ της Τουρκίας, ονόμασαν βίαια τους Πομάκους Τούρκους. Τα σχετικά διατάγματα υφίστανται. Φευ! όμως. Δεν αρκέστηκαν μόνο σ' αυτό! Επί πενήντα συναπτά έτη προσπάθησαν και επέβαλαν την τουρκική γλώσσα στους Πομάκους. Μετεκάλεσαν Τούρκους δασκάλους, για να αλώσουν το πνεύμα και τη ψυχή των νεαρών Πομάκων, και έφεραν από την Άγκυρα τουρκικά βιβλία για να διδάσκονται στη μειονότητα. Δεν αρκέστηκε μόνο σ' αυτά τα εγκλήματα η ελληνική διοίκηση.
Έδωσε στην Ορεινή πολλά κανάλια τουρκικής τηλεόρασης, ώστε να μπει η τουρκική γλώσσα και μέσα στο πομάκικο σπίτι, για να μη γλυτώσει κανείς, ούτε γυναίκα, ούτε παιδί, ούτε γέρος από την τουρκική προπαγάνδα. Δεν υπάρχει στην Ορεινή ελληνική τηλεόραση. Όποιος απ' αυτούς τους έξυπνους που εμφανίζονται στα αθηναϊκά κανάλια διατείνεται ότι άλλο πράγμα οι Πομάκοι και άλλο οι Τούρκοι, ας πάει μια βόλτα στην Ορεινή κι ας μετρήσει τα δορυφορικά «πιάτα» της τουρκικής τηλεόρασης. Οι Πομάκοι, σαν ορεσίβιος, ορμητικός και πολεμικός λαός (οι περίφημοι τοξότες του Μ. Αλεξάνδρου) μπήκαν από κάποια στιγμή και πέρα πολύ δυνατά στο παιχνίδι της τουρκοποίησής τους. Γίνανε φανατικότεροι των Τουρκογενών της Δ. Θράκης και συχνά προκλητικοί, κραυγάζοντας υπέρ της Τουρκίας και επιτιθέμενοι σε Έλληνες που επισκέπτονται τα χωριά τους. Τον Εχίνο, που είναι το κέντρο της δράσης του Προξενείου, τον ονομάζουν Άγκυρα. Αλίμονο στο ταξιδιώτη που θα περάσει από καφενείο της Ορεινής μέρα που παίζει ποδόσφαιρο η εθνική ομάδα της Τουρκίας. Η Τουρκία, αφού κατάφερε να διεισδύσει στη συνείδηση των μουσουλμάνων της μειονότητος, έχει δύο ακόμα στόχους μέχρι την ολοκλήρωση της στρατηγικής της. Ο πρώτος, να βάλει τους ανθρώπους της στη Διοίκηση και ο δεύτερος, να αγοράσει τη γη. Όποιος μουσουλμάνος εκτίθεται ως υποψήφιος έχει πάρει πρώτα το χρίσμα από το προξενείο. Μόλις εκλεγεί ένας μειονοτικός, σε οποιαδήποτε βαθμίδα της ελληνικής διοίκησης, γίνεται δεκτός από τον Τούρκο πρωθυπουργό, τη μεσολαβήσει του προξενείου. Αν κάποιος δεν πειθαρχήσει στα κελεύσματα του προξενείου, τιμωρείται και παραμερίζεται αμέσως. Το προξενείο εδώ και είκοσι περίπου χρόνια κατάφερε να χρηματοδοτεί με επιχορηγήσεις του την αγορά γης στους νομούς Ξάνθης και Ροδόπης. Χιλιάδες στρέμματα έχουν περάσει στα χέρια Μουσουλμάνων που τα αγοράζουν από Χριστιανούς. Το προξενείο επιχορηγεί την αγορά μόνο από Χριστιανούς. Οι ψήφοι των Μουσουλμάνων σε όλες τις εκλογές είναι «μονοκούκι». Έτσι, στις όποιες εκλογές, όποιος Έλληνας χριστιανός υποψήφιος θέλει να έχει στο πλευρό του αυτές τις ψήφους πρέπει να υποκύψει στις απαιτήσεις των εγκαθέτων του Προξενείου. Αυτή η πρακτική έχει ξετσίπωτα καθιερωθεί. Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο στα πομακικά χωριά να παραμερίζονται από τις επιδοτήσεις του ελληνικού κράτους εκείνοι οι λίγοι Πομάκοι που προτιμούν να είναι Έλληνες παρά Τούρκοι.

Μέσα στη δίνη του κομματικού πολέμου και της αρχομανίας έχει ποδοπατηθεί το εθνικό συμφέρον. Φθάσαμε στο σημείο να λοιδορούνται αυτοί που έχουν γνώση του κινδύνου και προειδοποιούν ότι η Θράκη μπήκε σε τροχιά Κύπρου. Τους ντύσαμε περιπαιχτικά Ελληναράδες, για να 'χουν μια στάμπα και να μη λαμβάνονται υπόψη. Θέλουμε τη σιωπή τους στο κοίμισμα του λαού μας. Όταν το 1996 υλοποιούσα το κοινωνικό πρόγραμμα στην Ορεινή με πλησίασε με πολλή προφύλαξη ένας γέρος Πομάκος. Έβγαλε προσεκτικά από την τσέπη του ένα πολύτιμο γι' αυτόν χαρτί, μου το έδειξε και μου είπε. Αυτό, στρατηγέ μου, είναι το απολυτήριό μου από τον στρατό μου, τον Ελληνικό Στρατό, με τον οποίο πολέμησα. Η περηφάνια έλαμψε στα υγρά του μάτια. Να ξέρεις όμως, συνέχισε, ότι εμείς οι παλιοί, που αισθανόμαστε Έλληνες και μιλούσαμε Ελληνικά, φεύγουμε. Οι νέοι μιλούν τούρκικα, γράφουν τούρκικα, αισθάνονται Τούρκοι. Ψέλλισα διστακτικά, γιατί; Και η απάντησή του με ζάλισε. Γιατί, παιδί μου, ο κόσμος προτιμά να είναι με τον δυνατό και όλοι αυτοί εδώ έχουν πεισθεί ότι η Τουρκία έρχεται.
Η κυρία Καραχασάν προτάθηκε για υπερνομάρχης. Κανείς εχέφρων Έλληνας, πιστεύω, δε θα είχε αντίρρηση να μπει στη Νομαρχία μια Μουσουλμάνα. Όμως κανείς δε θα 'θελε να δει στη θέση αυτή έναν εχθρό της Ελλάδος. Φαίνεται ότι οι νεοέλληνες αυτό θέλουν. Ιδανικοί αυτόχειρες. Η κ. Καραχασάν δήλωσε ότι είναι Ελληνίδα υπήκοος, μουσουλμάνα και μητέρα. Όντως, αυτή είναι η αλήθεια. Απέφυγε να δηλώσει δηλαδή το πιο απλό για να μας πείσει, ότι αισθάνεται στην ψυχή της Ελληνίδα. Το προξενείο έχει επιβάλει αυτό το κλισέ. Έτσι δήλωναν και άλλοι ανθέλληνες, που σαν βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου απεργάστηκαν το κακό της πατρίδος μας. Αυτό δήλωσε ευπειθέστατα και ο νυν βουλευτής της ΝΔ, ο οποίος στην Τουρκία, προχθές, ξεχείλισε από ανθελληνικό δηλητήριο. Εμείς εδώ αντί αμύνης στους υπονομευτές της χώρας μας και του μέλλοντος των παιδιών μας φιλονικούμε μεταξύ μας αν η Μουσουλμάνα έχει το δικαίωμα του εκλέγεσθαι και άλλα φληναφήματα. Και όλα αυτά χάριν των ιδιοτελών συμφερόντων ορισμένων. Ο εχθρός δεν είναι μεταξύ μας, είναι απέναντι, έτοιμος και πάλι για νέα εγκλήματα όπως χθες στην Κύπρο. Η κ. Καραχασάν δυσκολεύεται στα ελληνικά, παρότι τελείωσε το Πανεπιστήμιο Αθηνών, γιατί ομιλεί την τουρκική, ενώ η γλώσσα της είναι η Πομακική. Αρνείται τις ρίζες της χάριν των επιταγών του προξενείου. Μπήκε στο πανεπιστήμιο με ποσόστωση, σε βάρος θα 'λεγα των Ελληνοπαίδων. Χαλάλι της. Όμως να μη κατακρίνουμε και από πάνω την Ελλάδα για ρατσισμό κατά των Μουσουλμάνων.

Δεν είναι λοιπόν το πρόβλημα η υποψηφιότητα της κ. Καραχασάν, αλλά η εθνική μας επιβίωση. Πάντα ο χορός των κιοτήδων και των λιπόψυχων έκανε πως δεν καταλάβαινε το πρόβλημα και το εξέτρεπε από την ουσία του. Σ' αυτό το τρελοκομείο της εθνικής αναξιοπρέπειας μόνοι μας μπήκαμε. Σε λίγα χρόνια θα δρέψουμε τους καρπούς της μειοδοσίας μας. Πιστεύαμε ότι οι εξελίξεις θα έρχονταν πιο αργά και πιο μαλακά. Όμως η τουρκική βουλιμία δεν κρατιέται. Τα θέλει όλα και τα θέλει τώρα. Ο Ανδρέας Παπανδρέου όταν ίδρυσε την υπερνομαρχία είχε εκτιμήσει με πολλή σοβαρότητα τον κίνδυνο. Δύο μέτρα που επακολούθησαν ήταν τα μόνα στη σωστή κατεύθυνση. Πρώτον, να πέσει η μπάρα και να εφαρμοσθεί το κοινωνικό πρόγραμμα της Ορεινής από το Δ’´ΣΣ και, δεύτερον, να μπαίνουν οι Πομάκοι στα ελληνικά πανεπιστήμια. Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό, και η εξέλιξή του δεν πρόκειται να εξαρτηθεί από το γεγονός αν εκλεγεί ή όχι η κ. Καραχασάν. Η γενιά μας για πολλά βαρύνεται, κανείς όμως δεν περίμενε να φθάσει σ' αυτό το σημείο ηττοπάθειας. Επιτέλους, ας προβούμε στην αμοιβαία κατάργηση των προξενείων Κομοτηνής και Σμύρνης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 15, 2009 1:00 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άλλη μια απόδειξη ότι έχει μπει για τα καλά η Θράκη ΜΑΣ στο στόχαστρο είναι και η παρακάτω είδηση:


"Το ετήσιο Διεθνές Βραβείο Γυναικείου Θάρρους 2009 του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ θα απονεμηθεί στη Σαμπιχά Σουλεϊμάν, πρόεδρο του Πολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Γυναικών Ρομά «Η Ελπίδα», στο Δροσερό της Ξάνθης, στη διάρκεια εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί στις 12/3/2009 στις 6 το απόγευμα, στο αμερικανικό προξενείο Θεσσαλονίκης. Η Σαμπιχά Σουλεϊμάν είναι 32 χρόνων, μεγαλώνει τον 15χρονο γιο της, πηγαίνει στην Α' Γυμνασίου για να κερδίσει ένα στοίχημα που έχει βάλει με τον εαυτό της και φαίνεται να έχει πάρει στις πλάτες της τους 5.000 Ρομά του Δροσερού. Το Βραβείο Γυναικείου Θάρρους απονέμεται κάθε χρόνο, με την ευκαιρία και της Ημέρας της Γυναίκας. Η Σαμπιχά Σουλεϊμάν επιλέχθηκε ως μια γυναίκα που έχει σημαντική κοινωνική συνεισφορά κάτω από αντίξοες συνθήκες. Στην εκδήλωση απονομής θα μιλήσουν ο Αμερικανός πρόξενος Χόιτ Μπράιαν Γι, ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Αναπτυξιακού Κέντρου Θράκης Στέλιος Σκιάς, λέκτορας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου, και η εκδότρια-διευθύντρια της εφημερίδας «Παρατηρητής της Θράκης» Τζένη Κατσαρή - Βαφειάδη. Το 2007 η Σαμπιχά Σουλεϊμάν τιμήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια"!
Μήπως μπορούν να μας απαντήσουν προς τι το τόσο ενδιαφέρον του αμερικανικού Υπουργείου Εξωτερικών;
Ο σχιζομάτης θεωρείται ειδικός στην διάλυση κρατών, δια της δημιουργίας μειονοτήτων. Πριν έλθει εδώ, υπηρετούσε στο Κόσοβο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας