Δημοσιεύθηκε: Σαβ Φεβ 28, 2009 1:23 am Θέμα δημοσίευσης: | |
Φίλε μου, μοιάζεις για έξυπνος άνθρωπος, όμως δεν έχεις καταλάβει ότι έγινες μέλος και γράφεις σε λάθος σάιτ, όπως δεν κατάλαβες τη δήλωση του Δημόκριτου, «Προτιμώ να μάθω την αιτία ενός φαινομένου παρά να γίνω βασιλιάς της Περσίας», ο οποίος εννοούσε ότι προσπαθεί να καταλάβει το φαινόμενο και άρα την αιτία του.
Λοιπόν φίλε μου, εσύ δεν καταλαβαίνεις το «φαινόμενο» και συνεπώς την αιτία του, άρα, δεν μπορείς να λες ότι ξέρεις την λύση του προβλήματος, που αυτό δημιουργεί... Λες παραδείγματος χάριν: 7) Σχετικά με το σημερινό χάλι (οικολογικό, κοινωνικό, οικονομικό): Κομίζω την καινούργια ιδέα ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΩΔΥΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ! Αυτό το γνωρίζουν τα αφεντικά του καπιταλισμού αλλά δεν το λένε στον λαουτζίκο. Μερικοί αφελείς (πχ οπαδοί της Κοινωνικής Οικολογίας) διακυρήττουν ότι αν απλώς καταργηθεί ο καπιταλισμός όλα τα προβλήματα θα λυθούν. Λάθος. Εδώ που φτάσαμε, η ανθρωπότητα έχει τη δυνατότητα να επιβιώσει αλλά μόνο αν κάποιοι άνθρωποι "κατέβουν από το τραίνο". Παραγίναμε πολλοί και για κάποιους το ταξίδι πρέπει να τελειώσει εδώ. Αν υπήρχαν ανώδυνες λύσεις θα τις είχαν ήδη εφαρμόσει άλλοι και θα ήμασταν όλοι καλά τώρα. Πρώτα-πρώτα εμείς εδώ, δεν πιστεύουμε ότι κάποιοι πρέπει να κατέβουνε απ’ το τραίνο κι’ ύστερα δεν είναι καινούρια ιδέα, ο Τέντ Τέρνερ μας το έχει πει εδώ και κάτι χρόνια, εσύ μας λες ότι πρέπει να μείνουμε 50 εκατομμύρια, σύμφωνα με μελέτες, αλλά επειδή είσαι καλός άνθρωπος, μας επιτρέπεις να μείνουμε 100, χωρίς βέβαια να μας λες πουθενά (εγώ τουλάχιστον δεν το βρήκα), τι θ’ απογίνουν τα υπόλοιπα 5,9 δισεκατομμύρια… Αλλού λες: Αν πρόκειται να γεννηθεί άνθρωπος που να μην έχει υπολογιστή και σύνδεση στο Ίντερνετ, καλύτερα να μην γεννηθεί. Ας γεννηθεί στη θέση του ένας γορίλλας ή ένας χιμπατζής που είναι απειλούμενα είδη. Ένας άνθρωπος χωρίς πρόσβαση στη ΓΝΩΣΗ κάνει, μέσα στο οικοσύστημα, τη δουλειά ενός χιμπατζή. Γιατί λοιπόν για δουλειά χιμπατζή να χρησιμοποιούμε πολυπλοκότερο όν; Καλύτερα είναι να υπάρχει ο χιμπατζής. Τις Πυραμίδες και τον Παρθενώνα, όπως και τον πύργο του Άιφελ, δεν τα έφτιαξαν χιμπατζήδες ξέρεις, αλλά αυτό που απ’ ότι φαίνεται εσύ απεχθάνεσαι, άνθρωποι όχι υψηλής μόρφωσης, άνθρωποι που έπρεπε να δουλεύουν για να επιβιώσουν... Εμείς, θέλουμε να λύσουμε τα προβλήματα τις επιβίωσης, ώστε να μπορεί όποιος θέλει, να έχει πρόσβαση στην μόρφωση και στις τέχνες. Εσύ δεν θέλεις πολλούς φοιτητές, αφού έτσι κι αλλιώς θα μείνουν άνεργοι, όμως ποιο είναι το μέλλον τους; Η απάντησή σου: Τα εκατομμύρια εξαθλιωμένων χωρικών στις όχθες του Γάγγη εμποδίζουν την επαναδημιουργία του αρχαίου δάσους που, εάν υπήρχε, θα προσέφερε σημαντικές γνώσεις γιατί θα φιλοξενούσε ενδημικές μορφές ζωής. Καλύτερα να είχε γεννηθεί χιμπατζής, οπότε θα έχαιρε της προστασίας σου... Αλλού λες: Οι έχοντες οικολογικές ευαισθησίες φωνάζουμε: «Εσείς οι Βραζιλιάνοι είστε πάνω από 140 εκατομμύρια. Πόσοι θέλετε να γίνετε τέλος πάντων; Βάλτε φραγμό στις γεννήσεις και αφήστε το δάσος ήσυχο γιατί φιλοξενεί μορφές ζωής σπανιότερες από εσάς!». Από πού έβγαλες το συμπέρασμα, ότι γι’ αυτήν, την μεγάλη οικολογική καταστροφή, ευθύνονται οι βραζιλιάνοι και όχι οι πολυεθνικές, που μπροστά στο συμφέρον τους, είναι έτοιμες να καταστρέψουνε τον πλανήτη... Ξέρω-ξέρω, αν είχατε μείνει εσείς, οι λίγοι και εκλεκτοί, δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα... Και εν κατακλείδι και επειδή όλα αυτά δεν τα γράφω για να σε πείσω, είσαι ελιτίστας φίλε μου και δεν μας κάνεις, όμως ούτε κι εμείς σου κάνουμε, όχι, δεν πρόκειται να σε διαγράψουμε από μέλος, ούτε και να σε βάζουμε απριόρι στην παιδική χαρά, απλώς σκέψου αν αξίζει τον κόπο, να γράφεις εδώ πέρα... |
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 6:01 pm Θέμα δημοσίευσης: απάντηση | |
Προς Οβελίξ :
Εμείς ψάχνουμε για μία πρόταση για λύσεις, και το μόνο που βρίσκουμε είναι αυτές οι μ...κίες! Ο λαουτζίκος ( που παίρνεις το μέρος του ) όταν λέει "λύσεις στα προβλήματα" εννοεί "πώς θα βρώ λεφτά για να εξακολουθήσω να πηγαίνω στο σκυλάδικο , να αλλαξω το αμάξι μου , να πληρώσω φθηνούς μετανάστες για να χτίσω το εξοχικό μου , να να εξακολουθώ να ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ και να δημιουργώ σκουπίδια" . Και εγώ και εσύ φαινόμαστε γραφικοί στον λαουτζίκο . Και εσύ αν τους πείς τα οράματά σου περι πατριωτικής αριστεράς θα γελάσουν . Πήγαινε σε ένα καφενείο και πές τις προτάσεις σου για να καλυτερέψει ο κόσμος . Αφού είσαι τόσο φίλος του λαού σίγουρα χιλιάδες οπαδούς θα αποκτήσεις (!) Το οτι αφιερώνεις ώρα για να γράψεις σε ένα φόρουμ πατριωτικής αριστεράς πάει να πεί οτι είσαι κάτι παραπάνω απο τον συνταξιούχο (που μια ζωή ψήφιζε δικομματισμό και τώρα διαμαρτύρεται επειδή ο δικομματισμός κατέστρεψε τα συνταξιοδοτικά ταμεία ) . Αν νομίζεις οτι αξίζει να σπαταλήσεις τις δυνάνεις σου για το ζαλισμένο γεροντάκι , κάνε το αλλά φοβάμαι οτι θα απογοητευθείς στο τέλος . |
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 27, 2009 2:58 pm Θέμα δημοσίευσης: Σύντομο σχόλιο: | |
Λοιπόν επειδή ακόμα και η αντίκρουση των παραλογισμών έχει την αξία της (όχι για να πείσει κανείς τον παραλογιζόμενο, αλλά για να εξασκηθεί στην συλλογιστική και να ξεκαθαρίσει μέσα του ορισμένες σκέψεις) θα καταπιανόμουν ευχαρίστως με την ανασκευή των θεωριών σου, αν είχα περισσότερο χρόνο και αν ο χώρος εδώ προσφερόταν. Δεν έχω όμως, και ο χώρος εδώ είναι για ΠΟΛΙΤΙΚΗ συζήτηση, και όχι για τις θεωρίες περί "Γαίας". Σημειωτέον ότι η τελευταία ("Gaia", προφέρεται "Γκάϊα") έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στις Η.Π.Α. ανάμεσα σε εκείνους που υποστηρίζουν την αποβιομηχάνιση, ήτοι αυτό ακριβώς που συντελείται στην Ελλάδα και παγκοσμίως, από φορείς κάθε άλλο παρά συσχετιζόμενους με αρχαίες λατρείες...
Περιορίζομαι να σχολιάσω το εξής: Όταν κάποιος συνδυάζει τον προβληματισμό περί Μεταναστών, Ανεργίας και άλλων προβλημάτων που καίνε με τα περί "εκλεκτών", περί εκδίωξης των Φοιτητών από τα Πανεπιστήμια, περί μείωσης του αριθμού των των Συνταξιούχων, κλπ., ενδέχεται βέβαια να είναι υποψήφιος για το Δρομοκαίτιο, όπως λέει και ο Μήτσος... Ενδέχεται όμως να είναι και κάτι άλλο: Κάποιος ο οποίος θέλει εσκεμμένα (και ίσωςς και ΕΠ' ΑΜΟΙΒΗ - ο νοών νοήτω!) να ΤΡΟΜΑΞΕΙ όσους επιθυμούν να προβληματιστούν πάνω στα ζητήματα αυτά. Να τους αηδιάσει. Να τους αποθαρρύνει, και να σπείρει τη σύγχιση ανάμεσά τους. Αν η οικονομική εξίσωση "συνεπάγεται την επιστροφή στη Φύση και το κυνήγι", κ.ο.κ., δεν βλέπω τι άλλο θα νιώσει όποιος διαβάσει κάτι τέτοιο, αν όχι θυμηδία αλλά και ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ! ("Εμείς ψάχνουμε για μία πρόταση για λύσεις, και το μόνο που βρίσκουμε είναι αυτές οι μ...κίες! Δεν τους διαολοστέλνεις όλους...") Απλά μία πιθανότητα, δεν ισχυρίζομαι τίποτα συγκεκριμμένο! |
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 26, 2009 11:02 pm Θέμα δημοσίευσης: απάντηση | |
Προς Οβελίξ :
Μην ανησυχείς , δεν οραματίζομαι εναν κόσμο πλούσιων και φτωχών . Αν είχες την υπομονή να διαβάσεις όλα τα κείμενα ( πχ. http://www.geocities.com/polit2006/money.html http://www.geocities.com/polit2006/land-property.html ) θα έβλεπες οτι προτείνω την απόλυτη οικονομική ισότητα . Όλη η διαφορά μας ξεκινά απο τον σκοπό που θέτουμε για τον άνθρωπο . Εσύ πιστεύεις οτι ο σκοπός του ανθρώπου είναι να απολαμβάνει όσα έδωσε η φύση . Εγώ πιστεύω οτι ο σκοπός του ανθρώπου είναι να δημιουργήσει κάτι ανώτερο (απο τον άνθρωπο ) . Άλλωστε αυτό έκαναν όλα τα προηγούμενα όντα ( οι λεμούριοι δημιούργησαν τους πιθήκους , οι πίθηκοι τον άνθρωπο ...) Εσύ θεωρείς την ιδέα μου παράλογη . Τί το λογικό έχει η δική σου ιδέα ; Εγώ απλώς λέω να συνεχίσουμε αυτό που επι εκατομμύρια χρόνια γίνεται στη Γή . Εσύ λές να το σταματήσουμε . Έτσι στα ξαφνικά . Χωρίς δικαιολογία . Μπορείς να γράψεις ένα κείμενο όπυ θα αποδεικνύεις οτι μπορούμε να επιτύχουμε τις απολαύσεις για τον άνθρωπο χωρίς να πέσουμε σε αντιφάσεις ; Για να σε βοηθήσω δές το κείμενο http://www.geocities.com/polit2006/cosmocen.html Καλή προσπάθεια . ( μην χάσεις την διεύθυνση των ιστοσελίδων μου . σε 30 χρόνια θα έχεις καταλάβει οτι έχω δίκιο και θα τις χρειαστείς ) |