patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

Μια χριστιανική απάντηση στον Παπά του Αγ. Παντελεήμονα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΙΟΜΥΤΗΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 5:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Μια χριστιανική απάντηση στον Παπά του Αγ. Παντελεήμονα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια χριστιανική απάντηση στον Παπά του Αγ. Παντελεήμονα

Άσυλο και εκκλησία

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Παπάς της εκκλησίας του Άγιου Παντελεήμονα, καταπατώντας κάθε έννοια ηθικής, και ιδιαίτερα την χριστιανική ηθική, την οποία έχει ταχθεί να προασπίζεται και να υπηρετεί, έκλεισε κατάμουτρα την πόρτα της Εκκλησίας σε 30 κάτοικους και άλλους Αθηναίους πολίτες, που ζήτησαν Άσυλο στην Εκκλησία, ώστε να συλληφθούν, και μάλιστα παρανόμως, απ’ την αστυνομία. Δεν είχαν διαπράξει κανένα αδίκημα. Απλώς συγκεντρώθηκαν για να μεταβούν ομαδικά σε εκδήλωση των κατοίκων της Πλ. Αμερικής, με θέμα το λαθρο-μεταναστευτικό πρόβλημα και την παραχώρηση ελληνικής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς. Οι κάτοικοι προσήχθησαν στην ΓΑΔΑ, ίσα για να μη πάρουν μέρος στην εκδήλωση της Πλ. Αμερικής και αφέθηκαν ελεύθεροι μόλις η εκδήλωση ολοκληρώθηκε.

____________________________________________________

Από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι και σήμερα το άσυλο αποτέλεσε βασικό συστατικό γνώρισμα του ελληνικού πολιτισμού και της δημοκρατίας που αναπτύχτηκε στον τόπο μας. Το άσυλο σχετίζεται στενά με τη έννοια της φιλοξενίας που ήταν υποχρέωση κάθε ελληνικής φυλής, γένους και οικογενείας, κατ’ επέκταση, από τους προϊστορικούς ακόμα χρόνους. Το άσυλο αποτέλεσε το θεμέλιο της δημοκρατίας, γιατί πέρα από τη φιλανθρωπική προσέγγιση του θέματος υπάρχει και αυτή της ανοιχτής προστασίας της κοινωνίας προς τον αδύνατο από τους κατασταλτικούς μηχανισμούς της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας και του κράτους.

Στον χριστιανισμό, που αποτέλεσε σ’ αυτό το θέμα συνέχεια και εξέλιξη του ελληνικού πολιτισμού φτάσαμε σε μια ανώτερη ποιότητα μετά από τις χιλιετείς κατακτήσεις του ελληνικού λαού. Στην αρχαία ελληνική θρησκεία υπήρχε η έννοια του Ναού. Ναός ήταν ο τόπος κατοικίας του Θεού. Αργότερα αναπτύχτηκε η εκκλησία του Δήμου για να φτάσουμε στην τελική της μορφή με χαρακτηριστικά παραδείγματα την Αθήνα αλλά και την ολιγαρχική Σπάρτη. Η εκκλησία του δήμου δεν ήταν απλώς συγκέντρωση πολιτών. Το κυριότερο ήταν ότι είχε αποφασιστικό χαρακτήρα. Αποφάσιζε δηλαδή για τα σημαντικότερα ζητήματα της πολιτείας. Για πόλεμο, για ειρήνη, για συμμαχίες κ.λπ.

Έτσι λοιπόν στον Χριστιανισμό φτάσαμε στο θεσμό της εκκλησίας στην οποία γίνεται σύνθεση των ελληνικών εννοιών του «Ναού» και της «εκκλησίας του δήμου». Ο Ιησούς Χριστός πρώτος έδωσε τις πιο εύστοχες απαντήσεις στα ερωτήματα των σύγχρονων του. Όταν ρωτήθηκε από τη Σαμαρείτισσα, που έπρεπε να λατρεύουν τον θεό, - στο Ναό του Σολομώντα ή στο Όρος Γαριζείν - κάλυψε με τρεις προτάσεις όλες τις διαφορετικές αντιλήψεις που υπήρχαν μέσα στο χρόνο. α) Ο θεός πρέπει να λατρεύεται όπου τον λάτρευαν και οι πρόγονοι μας. β) Ο θεός είναι πνεύμα άρα μπορούμε να το λατρέψουμε οπουδήποτε). γ) «Πίστεψε με γυναίκα θα έρθει η μέρα που ο θεός δεν θα κατοικεί ούτε στο ναό του Σολομώντα ούτε στο Όρος Γαριζείν γιατί θα κατοικεί μέσα στις καρδιές των ανθρώπων» .Η τρίτη απάντηση έγινε σαφής και αποτέλεσε την πεμπτουσία του χριστιανισμού στο Μυστικό δείπνο με τα λόγια του Χριστού: «Αυτός που τρώει τη Σάρκα μου και πίνει το αίμα μου μένει μέσα μου και εγώ είμαι μέσα σ’ αυτόν». Δηλαδή όποιος τελεί το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας γίνεται σώμα Χριστού. Άρα η χριστιανική εκκλησία είναι θεανθρώπινη κοινωνία (ενώνεται ο θεός με τον άνθρωπο) με το μυστήριο της θειας Ευχαριστίας και οι πιστοί αποτελούν το Σώμα του Χριστού. Επομένως στο χριστιανισμό η εκκλησία δεν ταυτίζεται με το οίκημα αλλά με τους πιστούς και οι πιστοί με το Χριστό.

Παρόμοια εξέλιξη έχουμε και στην έννοια του άσυλου. Στον αρχαίο ελληνικό ναό αυτός που κατέφευγε στο ναό είχε άσυλο επειδή ο θεός εξ’ ορισμού προστάτευε τον ξένο , τον φτωχό, τον εγκληματία, τον πολιτικό αντιφρονούντα και αντάρτη .Και γι’ αυτό ο προστατευόμενος ονομαζόταν Ικέτης. Παρακαλούσε δηλαδή σαν αδύναμος τον θεό να τον προστατέψει από την κοινωνική αδικία και αυτόματα ο θεός αναλάμβανε αυτή την προστασία.

Όμως στην χριστιανική εκκλησία που εξ’ ορισμού είναι μια κοινωνία αγάπης μεταξύ προσώπων, τα μέλη της όχι μόνο οφείλουν να αγαπούν και να προστατεύουν κάθε ξένο, αδύνατο ακόμα και εγκληματία που καταφεύγει σ’ αυτήν, αλλά πολύ περισσότερο, οι ίδιοι δεν είναι ξένοι μέσα στο ναό του θεού.

Οι ενορίτες του Αγίου Παντελεήμονα, αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι χριστιανοί δεν είναι ξένοι που θα τους δοθεί άσυλο μέσα στην εκκλησία αλλά οι ιδιοκτήτες και οι προστάτες του οικήματος τους. Αυτοί θα αποφασίσουν ποιοι θα εμποδιστούν -αν μπορεί να εμποδιστεί κανείς- από το να εισέλθουν μέσα στην εκκλησία. Ο Ιερέας είναι (ο μισθωτός ) εντολοδόχος, ο οποίος οφείλει να υπακούει στη θέληση των κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα που «καλή τη πίστει» του εμπιστεύτηκαν τον οίκο τους . Πολύ δε περισσότερο οφείλει, όταν αυτοί κινδυνεύουν να ανοίγει την πόρτα της εκκλησίας τους, να τους προστατεύει όπως ο πατέρας τα παιδιά του - δεν είναι άσχετο το όνομα «Πατήρ» που φέρνει ο ιερέας - αγωνιζόμενος και ο ίδιος για να τους υπερασπιστεί, και βέβαια να τους περιθάλψει και να τους βοηθήσει.

Το θλιβερό είναι ότι αντίθετα σε κάθε έννοια ηθικής και όχι μόνο χριστιανικής ηθικής, ο ιερέας του Αγίου Παντελεήμονα αμπάρωσε την πόρτα της εκκλησίας και έτσι συνειδητά παρέδωσε το ποίμνιο του σε ώρα κινδύνου, στα όργανα καταστολής του κράτους -όπως ο Ιούδας παρέδωσε τον Χριστό- «ως πρόβατα επί σφαγήν», όπως θα ακούσουμε τώρα το Πάσχα την προφητεία του Ησαΐα, που προλέγει την σταύρωση του Χριστού, να τη διαβάζει ο ίδιος ο δράστης, (που αμπάρωσε την πόρτα) μέσα από το Ευαγγέλιο.


ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΙΟΜΥΤΗΣ (Καθηγητής-θεολόγος)
Επιστροφή στην κορυφή
διακρισεις απο τον πατερ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 6:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φαινεται ο,τι ο 'πατερας'του ναου του αγ.παντελεημονα βρίσκει την χριστιανική του αγάπη,μόνο όταν απευθύνεται σε λαθρομετανάστες.
Αυτο δε θα το συζητησω.Οφειλε ομως να ανοιξει τις πορτες του ναου,και στους ελληνες πολιτες.
ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.

διακρισεις και ρατσισμος απο τον 'πατερ'
Επιστροφή στην κορυφή
οι ρουφιάνοι της εξουσίας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 7:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ

Οι αντιρατσιστές μαζί με το πολιτικό κωλοχανείο του Βηχο-ανατρόμπα και σία χωρίς κανένα ιερό και όσιο και ενάντια στην κομμουνιστική αρχή περί ασύλου παντός διωκόμενου επικρότησαν την ρατσιστική ενέργεια του Πάτερ Αγιου Παντελεήμονα αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά το πόσο αντικομμουνιστικά νεοφασιστικά και νεοταξίτικα σκουλίκια είναι.

Ξεπέρασαν ακόμα και τους Σταλινικούς Παπάδες της Πολωνίας που ποτέ δεν τόλμησαν να κλείσουν τις πόρτες της εκκλησίας στους αντιφρονούντες που έβρισκαν προστατευτικό άσυλο και συζητούσαν ακόμα και πολιτικά κατά του καθεστώτος μέσα στον καθολικό ναό.

Η ξεφτίλα των «αντιρατσιστικών» καθαρμάτων στον ρατσισμό του Πάτερ Αγιου Παντελεήμονα που στήριξαν δεν έχει προηγούμενο.
Ο ανατρόμπας (Χρήστος Τζορντός) μόνο που δεν του φίλησε το χέρι.
Επιστροφή στην κορυφή
ΦΙΛΟΣ.
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 7:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μη γραφουνε οι φιλοι και συν.του patari.org γιαυτα τα δυο αποβρασματα.,γιατι δε θα ξαναμπω στη σελιδα σας.Η αναγνωση και μονο των ονοματων



τους μου προκαλει ξερασμα,..
Επιστροφή στην κορυφή
Τρομπετας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 8:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος


Ολο το site μεταφέρθηκε στην παιδική χαρά διότι κρίθηκε οτι στερείται σοβαρότητας
Επιστροφή στην κορυφή
αναβολισμός
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 17, 2010 9:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote:0fb3eec5bb="οι ρουφιάνοι της εξουσίας"]Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ


Ο ανατρόμπας (Χρήστος Τζορντός) μόνο που δεν του φίλησε το χέρι.


ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΟ ΔΙΗΓΗΜΑ "ΟΙ ΛΑΔΙΑΡΗΔΕΣ" ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ, ΞΕΧΑΣΜΕΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ:

Επιστροφή στην κορυφή
ο διαβολάκος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2010 12:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΒΑΛΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΑΚΟΣ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙ

Η Επισκοπική Εκκλησία ενέκρινε και δεύτερο ομοφυλόφιλο επίσκοπο

Μια βοηθός επισκόπου είναι το δεύτερο ομοφυλόφιλο άτομο που εγκρίνεται στην ιεραρχία από την Επσικοπική Εκκλησία των ΗΠΑ, σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ.

Συγκεκριμένα η Μέρι Γκλάσπουλ από την Βαλτιμόρη, η οποία έχει δηλώσει δημοσίως πως είναι ομοφυλόφιλη, πήρε την σχετική έγκριση για τη θέση της βοηθού επισκόπου σε επισκοπή του Λος Άντζελες.

Ο Επίσκοπος του Λος Άντζελες, Τζον Μπρούνο, είπε ότι η αποδοχή της Γκλάσπουλ δείχνει ότι η Επισκοπική Εκκλησία δεν κάνει διακρίσεις με βάση τις σεξουαλικές προτιμήσεις.

Η Γκλάσπουλ είχε εκλεγεί πέρυσι, αλλά χρειαζόταν να πάρει την έγκριση της Εκκλησίας, για να χειροτονηθεί τον Μάιο.

Η Επισκοπική Εκκλησία προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις το 2003, όταν χειροτόνησε τον πρώτο ομοφυλόφιλο επίσκοπο, Τζιν Ρόμπινσον από το Νιου Χάμσαϊρ.
Επιστροφή στην κορυφή
-Ανατροπέας-
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2010 11:40 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΌΥ ΠΆΜΕ ΟΡΈ.!
ΠΟΥ Π'ΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

-Ανατροπέας-
Επιστροφή στην κορυφή
πλάφ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 18, 2010 3:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-Ανατροπέας-θα σου φυλάξω μια θέση στην ταράτσα του πύργου στην πανόρμου σα`
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας