|
||||||||
απελάτης Συμμετέχουν: 17 Μάρ 09 Δημοσιεύσεις: 527 |
Ότι βρέθηκε μεγάλο-επιχειρηματίας που νοιάζεται για το μέλλον του έθνους, αυτό πραγματικά είναι απ’ τ’ Άγραφα! Όπως σωστά παρατηρείς, το κράτος είναι ήδη «μαγαζί τους» (των επιχειρηματιών), πως εξηγείται όμως ότι άλλα πράττει το κράτος και άλλα ο Ανδρ. Βγενόπουλος; Θα πρέπει να μη μας διαφεύγει ότι ο Βγενόπουλος δεν είναι παρά βιτρίνα. Πίσω του, απ’ την MIG (Marfin Investment Group's) βρίσκονται αραβικά συμφέροντα. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Το Ντουμπάι, ο πλούσιος εταίρος της MIG, το Άμπου Ντάμπι και ποιος ξέρει ποιοι άλλοι. Η Marfin Popular Bank ελέγχει το 89% της Vivartia (πρώην Δέλτα), Chipita, Μπαρμπα-Στάθης, Goody's, Ολυμπιακή Αεροπορία, το νοσοκομείο 'Υγεία', τα μαιευτήρια 'Μητέρα' και 'Λητώ', την Attica Holdings που έχει τα Super Fast Ferries τα Blue Star Ferries, το Cyprus Hilton, τη Singular Logic, κ.ά. Και κινείται για την εξαγορά της Π.Α.Ε. Π.Α.Ο. Ισχυρά αραβικά συμφέροντα έχουν εισδύσει στην Ελλάδα. Η Σαουδική Αραβία δεν μπορεί να είναι έξω απ’ τις κινήσεις των αραβικών χωρών να ξεφορτωθούν τα δολάρια τους επενδύοντας σε κάθε είδους επιχειρήσεις. Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες η Σαουδική Αραβία μετέχει σε μυστικές συνομιλίες με την Κίνα και τη Ρωσία για το πρόβλημα του δολαρίου. Από το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο Βγενόπουλος δήλωσε ότι η MIG έχει στην κατοχή της κατοχυρωμένο διεθνώς σήμα με τον τίτλο «Μακεδονικές Αερογραμμές». «Έχουμε πάρει τους κωδικούς και κανείς δεν μπορεί να πετάξει με αυτό το όνομα» υπογράμμισε. Πως είναι δυνατό λεγόμενη «διεθνής κοινότητα», που στηρίζει τις απαιτήσεις των Σκοπιανών εναντίον της χώρας μας, να συναινέσει στην κατοχύρωση για την οποία μιλάει ο Βγενόπουλος; Περίεργο δεν είναι; Πληροφορίες απ’ τα Σκόπια αναφέρουν ότι σχεδιάζεται ν’ αναλάβει η τούρκικη πολιτική αεροπορία τις αερομεταφορές του κρατιδίου. Είναι πιθανό η κίνηση Βγενόπουλου να εκφράζει αντιθέσεις διεθνών συμφερόντων, όπως επίσης να πρόκειται για στάχτη στα μάτια μας. Η συνέχεια θα δείξει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν τον πείρε ο πόνος για την τύχη του ελληνικού έθνους. |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 06, 2009 7:04 pm Θέμα δημοσίευσης: | |
Σε άθλια κατάσταση ο εθνικός αερομεταφορέας των Σκοπίων
ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ Ο Τύπος της ΠΓΔΜ περιγράφει με μελανά χρώματα την κατάσταση στην Macedonian Air Transport που έχει «βάλει στο στόχαστρο» η Olympic Air, καθώς κατοχύρωσε για δική της θυγατρική το όνομα Μακεδονικές Αερογραμμές. Τις τελευταίες ημέρες, η ... κυβέρνηση της ΠΓΔΜ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ξένες αεροπορικές εταιρίες, σε μία προσπάθεια αναζήτησης εταίρου ο οποίος θα αναλάβει το ρόλο του εθνικού αερομεταφορέα της ΠΓΔΜ. Η «MAT-Macedonian Airlines», που θεωρείται «εθνικός αερομεταφορέας» της ΠΓΔΜ, εδώ και μερικούς μήνες είναι καθηλωμένη στο έδαφος τόσο λόγω σοβαρών οικονομικών και τεχνικών προβλημάτων, όσο και εξαιτίας της έντονης διαμάχης με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της ΠΓΔΜ, η οποία αμφισβητεί ευθέως την ικανότητα της MAT να διεξάγει πτήσεις, ασφαλείς, για το επιβατικό κοινό και αρνείται την ανανέωση της σχετικής άδειας πτήσης στην εταιρία. Ιδιωτική εταιρία με μόλις δύο αεροσκάφη που τους τελευταίους μήνες δεν εκτελούν πτήσεις, η ΜΑΤ τα προηγούμενα χρόνια ελάμβανε από το κράτος χρηματοδότηση για να εκτελεί πτήσεις. Ετσι, η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ αναζητά σε ξένες εταιρείες όπως η «Turkish Airlines», η «Croatian Airlines» και η σλοβενική «Adria Airlines» τον διάδοχο στο ρόλο του εθνικού αερομεταφορέα. Παράλληλα, ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2008 παραχώρησε στην τουρκική εταιρία TAV τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των δύο αεροδρομίων της ΠΓΔΜ (Σκοπίων και Οχρίδας) για 20 χρόνια. Ακόμη κι εκεί ωστόσο υπάρχουν προβλήματα, καθώς η δέσμευση της TAV για εκσυγχρονισμό των δύο αναφερόμενων αεροδρομίων και κατασκευή νέου αεροπορικού τερματικού σταθμού μεταφοράς εμπορευμάτων στην πόλη Στιπ, ύψους 200 εκατ. ευρώ, έπρεπε να έχει τεθεί σε ισχύ από τα τέλη του 2008. Η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ έδωσε αρχικά παράταση στην τουρκική εταιρία μέχρι τις 30 Αυγούστου 2009 εξαιτίας της οικονομικής αδυναμίας της TAV να προχωρήσει το επενδυτικό της πρόγραμμα στην ΠΓΔΜ. Ωστόσο και πάλι η TAV επικαλέστηκε οικονομικά προβλήματα λόγω της κρίσης, με αποτέλεσμα, η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ,στις 25 Αυγούστου του 2009, να δώσει νέα παράταση στην τουρκική εταιρία, μέχρι την 1η Μαρτίου του 2010. Η νέα παράταση, μέχρι την 1η Μαρτίου του 2010, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών της ΠΓΔΜ, Μίλε Γιανακίεφσκι, είναι η τελευταία που δίνεται από την κυβέρνηση της ΠΓΔΜ προς την TAV. Εκπρόσωπος της TAV εμφανίσθηκε βέβαιος ότι η εταιρία θα είναι σε θέση, μέχρι την 1η Μαρτίου του 2010, να ξεκινήσει οριστικά την υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδίου στην ΠΓΔΜ. Πηγή: Εθνος |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 06, 2009 7:06 pm Θέμα δημοσίευσης: | |
Oi αερογραμμες των Σκοπιων που ειναι καθηλωμενες λογω χρεων και για θεματα ασφαλειας λεγονται ΜΑΤ (Macedonian Air Transport)
To oνομα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ" εχει κατωχυρωθει απο την Ολυμπιακη Αεροπορια το 1993 για θυγατρικη της Ολυμπιακης σε πτησεις charter oi οποιες δυστυχως με τον καιρο ατονισαν. Ο Βγενοπουλος ενεργοποιησε παλι την προνομιακη χρηση του ονοματος χρησης με την επανιδρυση των ¨Μακεδονικων Αερογραμμων" εκμεταλλευομενος και την καθηλωση εδω και 2 μηνες της Σκοπιανης ΜΑΤ |
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 06, 2009 7:19 pm Θέμα δημοσίευσης: Re: Καλησπέρα | |
[quote:5cec3330b9="Anonymous"]Μα αυτό ήδη γίνεται. Λιμάνια, αεροδρόμια, αερογραμμές, πανεπιστήμια, όλα ιδιωτικοποιούνται, επειδή το δημόσιο (λέγε ανίκανες κυβερνήσεις) απέτυχαν παταγωδώς. |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 07, 2009 12:39 am Θέμα δημοσίευσης: Re: Καλησπέρα | |
[quote:b08660f757="Τυμφρηστός"]
Εκμεταλλεύεται τον πατριωτισμό των Ελλήνων για τους επιχειρηματικούς του σκοπούς. Η ευαισθησία για το Μακεδονικό (που μπορεί πράγματι να την έχει, δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω κάτι τέτοιο) είναι η καλύτερη διαφήμιση για αυτόν. |
Δημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 07, 2009 1:06 am Θέμα δημοσίευσης: | |
Χαιρετώ σας πατριώτες.
Χαίρομαι που εδώ μέσα περισσεύει η οξυδέρκεια, διότι σε όλα σχεδόν τα άλλα ιστολόγια και φόρα, μόνο που δεν ανακήρυξαν τον κύριο Βγενόπουλο εθνικό ευεργέτη. Υπερβάλλοντας σκόπιμα είχα γράψει αυτό http://www.greekalert.com/2009/02/blog-post_9890.html θέλοντας να τονίσω τα αυτονόητα (για μένα) και κυρίως το γνωστό και σοφό "το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα". Πάρα πολλοί φίλοι (κυρίως διαδικτυακοί) φάγανε την προπαγάνδα (είναι τόση η απογοήτευση των πατριωτών που κοιτάνε να πιαστούν από οποιαδήποτε "εθνική νίκη", με αποτέλεσμα να καταπίνουν αμάσητα δολώματα προπαγάνδας) και με στολίσανε καταλλήλως (συνομωσιολόγο κτλ). Τελευταία φθάσανε στο σημείο να συνδέουν το φαλιμέντο των Σκοπιανών Αερογραμμών (η οποία θα συνέβαινε ούτως ή άλλως, η οικονομία αυτού του ξεφτιλισμένου κρατιδίου είναι για τα πανηγύρια γενικώς), με την κίνηση Βγενόπουλου. Τόση ανοησία μαζεμένη, είναι λυπηρό πράγμα... |
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες |
||
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης |