patari.org Αρχική σελίδα patari.org
Χώρος συζήτησης της πατριωτικής αριστεράς
 
 Συχνές ΕρωτήσειςΣυχνές Ερωτήσεις   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Κατάλογος ΜελώνΚατάλογος Μελών   Ομάδες ΜελώνΟμάδες Μελών   ΕγγραφήΕγγραφή 
 ΠροφίλΠροφίλ   Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας   ΣύνδεσηΣύνδεση 

ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΤΑΛΙΝ.
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
no one
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 2:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
1) που πιανεσαι και μου λες, "ο προφητης σας ο Χιτλερ"? νομιζω οτι στο θεμα Γερμανων, ναζισμου κλπ, ημουν ξεκαθαρος.


Μεταφέρεις εδώ τον λίβελο του «Ελεύθερου Κόσμου», για τον "εγκληματία" Μπελογιάννη (του οποίου όμως αγνοείς την αληθινή ιστορία και σχέση με την ηγεσία του ΚΚΕ). Το ΚΚΕ θυμήθηκε την θυσία του, ελπίζοντας ότι θα αναστηλώσει έτσι το καταρρακωμένο κύρος του στα ίδια του τα μέλη και στους ψηφοφόρους, που λακίζουν. Δεν έχω ούτε χρόνο, ούτε θεωρώ σημαντικό ν’ ασχοληθώ τώρα με το ζήτημα Μπελογιάννη. Η βιομηχανία virtual reality, (εικονική πραγματικότητα) μου είναι γνωστή. Έχει μακριά ιστορία, όση και η ιμπεριαλιστική προπαγάνδα.

Τι είναι όμως ο «Ελεύθερος Κόσμος» -τίτλος που δηλώνει το γνωστό, «Ανήκομεν εις την Δύση»; Είναι η εφημερίδα του Γεωργαλά, «θεωρητικού» της δικτατορίας των συνταγματαρχών. Όλες οι ακροδεξιές συσπειρώσεις, μαζί και ο «Ελεύθερος Κόσμος», αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία και στις γραμμές τους βρίθουν οι θαυμαστές των Ναζί και μάλιστα των Ναζί της παρακμής. Απ’ τον εθνικοσοσιαλισμό έχουν κρατήσει μόνο τον εθνικισμό ενω βγάζουν σπυριά και στο άκουσμα της λέξης "σοσιαλισμός". Ξεχνούν -αν δεν το αγνοούν κιόλας- ότι Χίτλερ κέρδισε μαζική υποστήριξη με ένα ομοίωμα προγράμματος των «τρισκατάρατων» μπολσεβίκων. Στη συνέχεια, βέβαια πέταξε τον σοσιαλισμό στα σκουπίδια και μακέλεψε αυτούς που ζητούσαν πραγμάτωση των σοσιαλιστικών εξαγγελιών.

Εδώ οι ακροδεξιοί δεν είναι ικανοί ούτε φασίστες να γίνουν. Δεν έχουν λύσεις να προτείνουν στον ελληνικό λαό, έστω δημαγωγικά. Δεν τολμούν ούτε να το σκεφτούν. Θα μείνουν πάντα τρεις και ο κούκος. Και στην κρίσιμη στιγμή, το μόνο που έχουν να στείλουν αυτοί, στα σκουπίδια, είναι ο περίφημος εθνικισμός τους. Είμαστε σίγουροι ότι θα το κάνουν. Φύση και θέση δεν έχουν άλλη επιλογή.

Όχι φίλε, δεν είσαι ξεκάθαρος πουθενά, ούτε με τον ναζισμό. Αλλά δεν έχει καμιά σημασία γιατί δεν μπορείτε να μιμηθείτε τους εθνικοσοσιαλιστές. Απλά τους γελοιογραφείται. Μόνο μια στρατιωτική δικτατορία μπορεί να υποστηρίξετε. Για να πατάξει τους φτωχούς και να σωθεί σε βάρος τους η μεσαία τάξη, απ’ την χρεοκοπία. Είναι έτσι ή κάνω λάθος; Περιττό να προσθέσω ότι αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός, γιατί αν γίνει μια τέτοια δικτατορία η αποστολή της θα είναι να ξεπατώσει απ’ τη χώρα, ειδικά τους μικρομεσαίους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 4:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το οτι μετεφερα το κειμενο του "Ελευθερου Κοσμου", ηταν καθαρα μεσα στο πλαισιο του να προκαλεσω(μερος του παιχνιδιου ειναι κι αυτο). Αν δεις στη σελιδα τους http://www.elkosmos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3942:2010-04-15-12-38-15&catid=89:2008-10-10-10-48-18&Itemid=281, τους αφησα σχολιο(με ψευδωνυμο "εθνικιστης"), το οποιο δεν τους αρεσε και τοσο...
Οσο για τον Γεωργαλα, δικος σας ηταν καποτε, οποτε μην μιλας για ακροδεξιες κλπ, οπως επισης δικος σας ηταν και ο Κωνσταντοπουλος, ο οποιος ηταν εκδοτης του παλιου Ελευθερου Κοσμου(και οχι ο Γεωργαλας οπως ανακριβως λες)
Επιστροφή στην κορυφή
Nikoss
Site Admin


Συμμετέχουν: 07 Απρ 08
Δημοσιεύσεις: 1809

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 5:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και άμα το πάρουμε έτσι και ο ιδρυτής του φασισμού «δικός» μας ήταν, φυσικά μιλάω για τον Μπενίτο και όσον αφορά τον Αδόλφο καθάρισε με τον «σοσιαλισμό» μέσα στο ίδιο του το κόμμα, με τα «μαχαίρια»...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
no one
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 5:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγώ στην πρώτη του δημοτικού δικός σας ήμουν,
οποτε μην μιλας για αριστερούς κλπ.!

Είναι σοβαρές κουβέντες αυτές "εθνικιστή" μου;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 5:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν προκειται να απολογηθω για τους ναζι, εφοσον δεν τους υποστηριζω, οποτε το παιχνιδακι σας δεν προκειται να το παιξω...
Επιστροφή στην κορυφή
no one
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 17, 2010 6:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
3) Τελος, ορθα και αυτα που λες, περι παγκοσμιοποιησεως και του κακου που προξενουν στην πατριδα μας και στα εθνη γενικοτερα, αλλα κατσε σκεψου κι εσυ, αν η Κομιντερν(την οποια θα λατρευεις φανταζομαι), πισω στη δεκαετια του '20, με τις αποφασεις της, σκεφτοταν το καλο της πατριδας σου(π.χ. τα περι ανεξαρτησιας της Μακεδονιας, που κατι τυποι σαν τον Μαξιμο, τα δεχονταν ασυζητητι). Δες λοιπον και την αλλη πλευρα...


Δεν υπάρχει για μας λατρευτή δεκαετία του 20 για την Κόμιντερν (3η Διεθνής) "εθνικιστή" μου. Ήδη πριν απ’ το 1924 ο Λένιν είχε ξεκινήσει ένα αγώνα ενάντια σε μια προνομιούχα γραφειοκρατία, που είχε αρχίσει ν’ αναπτύσσετε, σε συνθήκες ηττών, υποχώρησης του διεθνούς εργατικού κινήματος, ιμπεριαλιστικής περικύκλωσης και απομόνωσης της ΕΣΣΔ απ’ την παγκόσμια αγορά. Μετά το θάνατο του Λένιν το 1924, ο συντηρητισμός απλωνότανε μέσα στο κόμμα και η αριστερή αντιπολίτευση στον Στάλιν, της οποία ηγείτο ο Τρότσκι και άλλα κορυφαία στελέχη του κόμματος, τέθηκε υπό διωγμό. Τον Ιανουάριο του 1928 ο Τρότσκι και οι κύριοι συνεργάτες του εξορίστηκαν, σε απομακρυσμένες περιοχές της Σοβιετικής Ένωσης. Ο ίδιος μεταφέρθηκε στην Άλμα-Ατα του Καζακστάν και μετά από ένα χρόνο, τον Ιανουάριο του 1929, εκδιώχθηκε οριστικά από τη χώρα. Αρχικά έγινε δεκτός από την τουρκική κυβέρνηση, η οποία τον εγκατέστησε στο νησί της Πριγκήπου, για να καταλήξει ύστερα από πολλές περιπλανήσεις στο Μεξικό, όπου στις 20 Αυγούστου 1940, ο Λέων Τρότσκι δολοφονήθηκε στην Πόλη του Μεξικού από ένα πράκτορα του Στάλιν, τον Ραμόν Μερκαντέρ.

Νεότερες έρευνες στα αμερικάνικα αρχεία το 1986 απ’ τον Μεξικανό Juan Alberto Cedillo συγγραφέα του βιβλίου «Οι Ναζί στο Μεξικό» αποκάλυψαν ότι Πράκτορες του Στάλιν και της Γκεστάμπο αλλά και αμερικάνικες μυστικές υπηρεσίες συνεργάστηκαν για βγάλουν απ’ την μέση τον Τρότσκι.*

Απ' το 1928 η Κομιντέρν είχε μεταβληθεί σε πρακτορείο της εξωτερικής πολιτικής το Στάλιν, ως και την επίσημη διαλυσή της από τον Στάλιν το 1943, στα πλαίσια των συμφωνιών με τους Ρούσβελτ και Τσόρτσιλ!

Για το Μακεδονικό εθνικιστή μου, ξέρεις μόνο ο,τι θέλει και με τον τρόπο που το θέλει η ιμπεριαλιστική προπαγάνδα. Η θέση της Κομουνιστικής Διεθνούς δεν ήταν ποτέ ανεξάρτητη Μακεδονία. Να μεταφέρω κι εδώ ένα απόσπασμα απ’ το άρθρο του Μήτσου Τούμπανη για το οποίο ο Νίκος έχει βάλει ένα λινγκ:

«Οι αντικομουνιστές έχουν βρει ευκαιρία να καταγγείλουν το ΚΚΕ, τον ΣΥΝ και μαζί τους συνολικά το κομμουνιστικό κίνημα ως υπεύθυνο για την ύπαρξη του λεγόμενου «μακεδονικού». Ο μακεδονικός αγώνας έχει ιστορία και η αλήθεια της είναι πολύ διαφορετική. Η Τρίτη Κομμουνιστική Διεθνής, το 1924, επί Μανουϊλίσκυ, έβαλε βέβαια ζήτημα μακεδονικού κράτους (και ούτε κατά διάνυα έθνους) στο πλαίσιο της Βαλκανικής Σοσιαλιστικής Ομοσπονδίας, εντός της οποίας (υποτίθεται) δεν θα είχε σημασία η εθνική και θρησκευτική ταυτότητα των πολιτών. Και υπ’ αυτή την προûπόθεση θα τερματίζονταν οι έριδες μεταξύ Σέρβων, Βουλγάρων και Ελλήνων για την διανομή των εδαφών που εγκατέλειψε η οθωμανική αυτοκρατορία.»

Για μας, προûπόθεση της βαλκανικής ομοσπονδίας ήταν πάντα και τώρα η χειραφέτηση των λαών απ’ την επιρροή της όποιας πλουτοκρατίας. Κι αφού γίνουν πρώτα οι λαοί νοικοκύρηδες στους τόπους τους μπορούν να αποφασίσουν δημοκρατικά αν, πότε και πως, με ποια μορφή και όρους, θα μπορούσαν να αποτελέσουν ομοσπονδία. Αν αυτό είναι προδοσία, γιατί δεν είναι προδοσία η συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που έγινε χωρίς να ρωτηθούν οι λαοί, και στο λάκκο της οι ισχυροί κατασπαράζουν τους αδυνάτους; Γιατί όλοι εσείς οι τάχαμου εθνικιστές διαγκωνίζεστε ποιος θα πρωτοπάρει μέρος στις ευρωεκλογές και ποιος θα αποκτήσει μαλακή καρέκλα και παχυλές αμοιβές στο ψευτο-ευρωκοινοβούλιο;

Κι αν η θέση των κομμουνιστών για την Βαλκανική Ομοσπονδία (που βέβαια είναι βαρύτατο έγκλημα υπό τις παρούσες συνθήκες) μας λες ότι είναι προδοσία, τότε θα πρέπει να χαρακτηρίζεις προδότη, ακόμα χειρότερος από εμάς τους μπολσεβίκους λενινιστές, τον βάρδο της ελληνικής επανάστασης, τον Ρήγας Φεραίο. Κι αν αυτός δεν ήταν προδότης (που δεν θα τολμούσες) τότε εσείς τι είσθε;

Για ελληνική επανάσταση μιλούσε ο Ρήγας, αλλά πως την εννοούσε; Τι λέει στον Θούριο του, που τον τραγουδούσαν όλοι οι λαοί της τουρκοκρατούμενης Βαλκανικής και όχι μόνο αυτοί;

«Βούλγαροι κι’ Αρβανίτες, Αρμένιοι και Ρωμιοί,
Αράπηδες και Άσπροι, με μια κοινή ορμή,
για την ελευθερία να ζώσουμε σπαθί,
πως είμαστε αντρειωμένοι παντού να ακουστεί…
(…….)
Μαυροβουνίου καπλάνια, Ολύμπου σταυραετοί
κι Αγράφων τα ξεφτέρια, γινήτε μια ψυχή.
Σπετσών, Ψαρρών και ¾δρας θαλασσινά πουλιά,
ο νόμος μας προστάζει να βάλετε φωτιά,
(……….)
σ’ Ανατολή και Δύση και Νότο και Βοριά,
για την πατρίδα όλοι, νάχωμεν μια καρδιά.
Στην πίστιν του ο καθένας ελεύθερος να ζη,
στην δόξα του πολέμου να τρέξουμε μαζύ,
Βούλγαροι κι Αρβανίτες και Σέρβοι και Ρωμιοί,
του Σάβου και Δουνάβου, αδέλφια χριστιανοί,
με τα’ άρματα στο χέρι καθένας ας φανή.
Το αίμα μας ας βράσει με δίκαιον θυμόν,
μικροί μεγάλοι ωμήστε τυράννου τον χαμόν.
Λεβέντες αντρειωμένοι Μαυροθαλασσινοί,
ο βάρβαρος ως πότε θε να σας τυραννεί;
Μη καρτερείτε πλέον, ανίκητοι Λαζοί
χωθείτε στο μπουγάζι, μ’ εμάς και εσείς μαζύ.
Μ’ εμάς και σεις Μαλτέζοι, γενητ’ ένα κορμί,
Κατά της τυραννίας ριχθήτε με ορμή.
Ν’ ανάψωμεν μια φλόγα σε όλη την Τουρκιά,
Να τρεξ’ από την Μπάννα και ως την Αραπιά.»
Κλπ, κλπ, κλπ………….
_____________________________________
* Κοίτα: "Los Nazis en Mexico", by Juan Alberto Cedillo

http://www.insidemex.com/arts/books/nazi-connections-in-mexico-enabled-trotskys-assassination
Επιστροφή στην κορυφή
no one
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2010 4:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
2) Το οτι ο καπιταλισμος ειναι εχθρος, ισχυει, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει σωνει και καλα να ασπασθω τον κομμουνισμο! Το οτι εσυ σκεφτεσαι με λογικες τυπου "Η ασπρο η μαυρο", δεν σημαινει οτι πρεπει να ακολουθουν και οι αλλοι! Εχετε συνηθισει στη λογικη, "δεν ειναι κομμουνιστης ο ταδε, αρα ειναι δεξιος(πολυ απλουστευμενο)" Τα διαφορα συστηματα(οικονομικα, φιλοσοφικα κλπ) δεν ειναι αυθυπαρκτα, αλλα δημιοιυργια ανθρωπων και συγκυριων! Ειναι λοιπον στο χερι των ανθρωπων να παρατηρουν και αναλογως να τροποποιουν και να βελτιωνουν, αναλογως των αναγκων, των εξελιξεων κλπ. Ελεος, δεν μιλαμε για θρησκευτικα δογματα!


Εγώ λοιπόν σκέπτομαι με λογικές τύπου "Η ασπρο η μαυρο"! Ενώ εσύ βλέπεις πολλά χρώματα, πολλές επιλογές, δεν είσαι υποχρεωμένος να διαλέξεις μεταξύ καπιταλισμού και σοσιαλισμού. «Μες στη ζωή ανοίγονται δρόμοι σορό και όποιον γουστάρεις τον τραβάς κι όπου σε βγάλει», όπως λέει κι ένα παλιό λαϊκό τραγουδάκι!

Για να δούμε όμως είναι έτσι; Κατ’ αρχήν «μη φοβού», ούτε το μαύρο, ούτε το άσπρο στερούνται ποικιλίας. Είναι και τα δύο σύνθεση χρωμάτων. Ωστόσο συνιστούν μια αντίθεση. Ό,τι υπάρχει σε ουρανό και γη, είναι ενότητα αντιθέτων. Η νύχτα υπάρχει ζευγαρωτά με την μέρα. Το φως με το σκοτάδι, στον ηλεκτρισμό το θετικό με το αρνητικό, στον μαγνητισμό η έλξη με την άπωση, στα έμβια όντα, το θηλυκό με το αρσενικό, στα μαθηματικά το συν με το πλην κλπ. Υπάρχουν βέβαια και οι ενδιάμεσες, μεταβατικές καταστάσεις. Δεν μπορούμε, ούτε πρέπει να τις αγνοήσουμε.

Στην κοινωνία μας υπάρχουν δύο βασικές τάξεις. Και καλά θα κάνετε να το χωνέψετε. Απ’ τη μια οι ιδιοκτήτες και απ’ την άλλη οι ακτήμονες. Το κεφάλαιο και η εργασία. Βέβαια, ανάμεσα στους δύο «ακραίους» ταξικούς πόλους της κοινωνίας, υπάρχουν τα μεσαία στρώματα. Οι μικρο-ιδιοκτήτες, μικροεπιχειρηματίες, αμέτρητων διαβαθμίσεων. Αλλά, αυτοί οι μικροί αστοί (μικροαστοί) είναι επιβίωση του παρελθόντος. Μια τάξη καταδικασμένη σε συρρίκνωση και τελικά σε εξαφάνιση. Το βλέπουμε να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Στην οικονομία της αγοράς, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. Οι μικρο-ιδιοκτήτες με τον ανταγωνισμό απαλλοτριώνονται απ’ τους μεγάλους καπιταλιστές και οι μεγάλοι απ’ τους μεγαλύτερους. Ο πλούτος συγκεντρώνεται ολοένα και σε λιγότερα χέρια.

Τι έχει να προτείνει, η μεσαία τάξη στην κοινωνία; Να διαλύσουμε τις μεγάλες εταιρίες, τα μονοπώλια και τις πολυεθνικές και να επιστρέψουμε στους μαστόρους και στους καλφάδες του 18ου και 19ου αιώνα; Αυτό δεν γίνεται. Είναι μια οπισθοδρομική ουτοπία. Επομένως η μεσαία τάξη δεν μπορεί να έχει ανεξάρτητη πολιτική πρόταση και πολιτικό ρόλο. Σε μια εποχή κρίσης και ανατροπών τραβιέται υποχρεωτικά, ανάλογα με τον συσχετισμό των δυνάμεων, ή στο στρατόπεδο του κεφαλαίου ή του προλεταριάτου. Το παιχνίδι ουσιαστικά παίζεται ανάμεσα σε δύο τάξεις, ανάμεσα στο προλεταριάτο και την κεφαλαιοκρατία. Οι πολλές επιλογές, "εθνικιστή", υπάρχουν μόνο στη φαντασία σου. Κι εκεί κουβάρι.

Τα δύο ταξικά στρατόπεδα αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικές μορφές ιδιοκτησίας, οικονομικής οργάνωσης και διαχείρισης.

Η παραγωγή, σε τελική ανάλυση έχει κοινωνικό χαρακτήρα. Υπήρχε πριν απ’ τους καπιταλιστές και θα συνεχίσει να υπάρχει μετά απ’ αυτούς. Μια βιομηχανία που παράγει υφάσματα (π.χ.) δεν τα προορίζει για να φτιάξει κουστούμι ο καπιταλιστής ιδιοκτήτης της, αλλά για να καλυφθούν ανάγκες της κοινωνίας. Ωστόσο η κοινωνία δεν έχει κανένα δικαίωμα παρέμβασης. Για την ποιότητα των υφασμάτων, που θα παραχθούν, την ποσότητα, αν είναι σωστά και αποδοτικά οργανωμένη η παραγωγή, αν γίνονται περιττές σπατάλες ή κλεψιές, αν οι εργαζόμενοι αμείβονται σωστά, αν η εργάσιμη μέρα έχει το σωστό μήκος κλπ.

Η βιομηχανία δημιουργήθηκε όχι με την εργασία του καπιταλιστή αλλά με την κοινωνική εργασία, και λειτουργεί με τις διαθέσιμες κοινωνικές υποδομές. Ωστόσο ο ιδιώτης καπιταλιστής έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να διαχειρίζεται την βιομηχανία, όπως αυτός νομίζει, με μοναδικό κριτήριο το προσωπικό του κέρδος. Που συχνά σημαίνει προϊόντα χαμηλής ποιότητας, εντατική εργασία μέχρι εκεί που δεν παίρνει και μισθούς στα όρια της πείνας. Επειδή όμως αυτό κάνουν και όλοι οι ανταγωνιστές του, έχουμε μια αγορά με οριοθετημένη απορροφητικότητα, λόγω χαμηλών μισθών και μια παραγωγή που αυξάνεται διαρκώς, χάρη στις προόδους της τεχνολογίας και στην εντατικοποίηση της εργασίας. Το αποτέλεσμα είναι τα παραγόμενα εμπορεύματα να μη βρίσκουν αρκετούς πελάτες, να πλεονάζουν, να προκαλείτε έτσι εμπορική κρίση, να περιορίζεται η παραγωγή με μείωση των εργάσιμων ορών και μισθών, με μείωση προσωπικού, με κλεισίματα επιχειρήσεων και μαζικές απολύσεις, με αδυναμία των δανειοληπτών να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους, με πιστωτική κρίση και ούτω καθ’ εξής.

Ποια είναι η σοσιαλιστική λύση;

Είναι το σχέδιο στην παραγωγή, εξισορρόπηση στη σχέση της με την κατανάλωση, ανάπτυξη εκεί που υπάρχει καθυστέρηση και φτώχια, και άλλα μέτρα οικονομικού και κοινωνικού ορθολογισμού που δεν είναι δυνατό να αναπτυχτούν εδώ. Μέτρα βέβαια που προûποθέτουν την απαλλοτρίωση των απαλλοτριωτών. Δηλαδή αυτών που στέρησαν την συντριπτική πλειοψηφία του λαού απ’ την περιουσία του και την ιδιοποιήθηκαν. Πρώτα και κύρια των τραπεζών. Η πιστωτική πολιτική είναι υπόθεση του κράτους και όχι ιδιωτών. Και βέβαια απαλλοτρίωση χωρίς να χάσουν δεκάρα οι καταθέτες, απ' τον πιο μικρό μέχρι τον μεγαλύτερο. Εννοείται, η απαλλοτρίωση δεν θα γίνει για να πάρουμε όλοι ένα κομματάκι των επιχειρηματικών μεγαθηρίων, αλλά για να τα κρατικοποιήσουμε και να τα θέσουμε κάτω από δημοκρατικό κοινωνικό έλεγχο.

Ποια είναι, τώρα, η λύση των μονοπωλίων, των πολυεθνικών και των πολιτικών τους υπαλλήλων;

Την έχουν κάνει ήδη γνωστή με λόγια και με έργα: Παγκοσμιοποίηση των αγορών! Αυτή είναι η «λύση» τους! Που σημαίνει δασμολογικό, φορολογικό και νομισματικό αφοπλισμό όλων των εθνών, ώστε τα πολυεθνικά μονοπώλια να αλωνίζουν παντού ασύδοτα, να καταστρέψουν σε παγκόσμια κλίμακα την μεσαία τάξη, στις πόλεις και την ύπαιθρο, να ανοίξουν χώρο στην αγορά για τον εαυτό τους. Λογική που αν υποθέσουμε ότι θα προχωρήσει, θα αποδειχθεί ατελέσφορη διότι θα δημιουργήσει δισεκατομμύρια ανέργους και πεινασμένους, ανίκανους να αγοράσουν και να καταναλώσουν, οπότε η επόμενη φάση είναι η μαζική εξόντωση του πλεονάζοντος πληθυσμού, κάτι που το συζητούν εδώ και αρκετά χρόνια δημοσίως οι υπάνθρωποι που κυβερνούν τις ΗΠΑ. Φυσικά για να φτάσουν εκεί πρέπει πρώτα να εξαφανίσουν τα έθνη. Αυτή είναι η βασική επιδίωξη του πολυπολιτισμού (η φθηνή εργατική δύναμη είναι περισσότερο πρόσχημα παρά ο στόχος) και παράλληλα να κατατεμαχίσουν βίαια τα εθνικά εδάφη.

Αυτές είναι οι δύο λύσεις. Αν εσύ, «εθνικιστή» μου, έχεις καμιά τρίτη λύση, πες τη και σε μας, μήπως είναι καλύτερη και την προτιμήσουμε.

Δεν πιστεύω ότι θα ήθελες να την κρατήσεις μυστική;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2010 6:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατ'αρχας εφοσον πιστευω στην εννοια του εθνους και αγωνιζομαι γι'αυτην(γι αυτο και αυτοπροσδιοριζομαι ως εθνικιστης) βασικη προυποθεση ειναι η εθνικη ενοτητα, η οποια επιτυγχανεται με την ταξικη αλληλεγγυη και οχι φυσικα με την ταξικη παλη! η δε ταξικη αλληλεγγυη παραγματοποιειται με ενα μικτο οικονομικο ανθρωποκεντρικο συστημα! ουτε με καπιταλισμο, ουτε με κομμουνισμο. Το προβλημα ειναι οι μεγαλοιδιοκτητες/μεγαλοκαρχαριες και οχι οι μικροιδιοκτητες! αλλο οι κεφαλαιοκρατες, δηλαδη το παρασιτικο κεφαλαιο(το οποιο αγγιζει τα ορια της ψυχασθενειας) και αλλο οι κεφαλαιουχοι, το παραγωγικο, υγιες κεφαλαιο, το οποιο υπηρχε παντα και το να προσπαθει καποιος να καταργησει απολυτα την ιδιοκτησια(η οποια ειναι ριζωμενη στην ψυχοσυνθεση του ανθρωπου απο την βρεφικη ακομα ηλικια-βρεφικο κρεβατι για παραδειγμα-, οπου δεν υπαρχει ακομα ταξικη συνειδηση), ειναι μια αλλη μορφη ψυχασθενειας! Τωρα σχετικα με τις ταξεις που λες, φυσικα και δεν ειναι ουτε μονο 2, ουτε αλληλοαποκλειομενες(ο επιχειρηματιας π.χ. που ειναι ταυτοχρονα και υπαλληλος της επιχειρησης του κι εργαζεται κανονικα, που ανηκει? Ο εργατης ο οποιος μετα κοπων και βασανων εξοικονομησε καποια χρηματα και ανοιγει μια επιχειρησουλα, μετατρεπεται σε "εχθρο του λαου", καπιταλιστη κλπ?)!
Τωρα δεν ξερω κατα ποσο εχει νοημα η συζητηση αυτη, διοτι μιλαμε για αλλες κοσμοθεωριες! Οσα ορθα και να πεις περι οικονομιας, εφοσον δεν ειμαι αθεος και κατ'επεκταση υλιστης, εφοσον δεν ειμαι διεθνιστης, εφοσον δεν πιστευω στην ταξικη παλη(η οποια σαφως υπαρχει, δεν το παραγνωριζω, αλλα η θεση μου ειναι οτι πρεπει να αγωνιστουμε ωστε να μην υπαρχει), κομμουνιστης αποκλειεται να γινω! Προορισμος για μενα, των ανθρωπων, ειναι η δημιουργια πολιτισμου(ετσι διακρινομαστε απο τα ζωα) και φορεις των πολιτισμων κατ'εξοχην ειναι τα εθνη, γι'αυτο πιστευω στην ιδεα του εθνους! Η οικονομια λοιπον ειναι μεσο, για μενα και οχι σκοπος, για σενα και τους ομοιδεατες σου προφανως ισχυει το αντιθετο(φαινεται αλλωστε και απο τη μονομερεια που διακρινει τη θεματολογια του φορουμ)!
Οσο για τη Μακεδονια, ευτυχως που υπαρχουν τα φυλλα του τοτε Ριζοσπαστη και οι επισημες εκδοσεις του ΚΚΕ(π.χ. "Τα Επισημα Κειμενα") καθως και βιβλια οπως του Σταυριδη("Τα Παρασκηνια του ΚΚΕ"), ο οποιος εζησε τον κομμουνισμο απο μεσα(γενικος γραμματεας και βουλευτης του ΚΚΕ, διευθυντης/αρχισυντακτης Ριζοσπαστη και Κομμουνιστικης Επιθεωρησεως) και οχι μεσα απο βιβλια και πληκτρολογια οπως εσεις, τα οποια κειμενα μιλανε απο μονα τους και ξεκαθαρα, οποτε οσα σεντονια σε μορφη κειμενου και αν απλωσεις, δεν γινεται το ασπρο, μαυρο!!
Καλη συνεχεια λοιπον, εγω θα συνεχισω να ερευνω οσο εχω τη δυνατοτητα και χωρις παρωπιδες(και το χωρο σας φυσικα) κι εσεις συνεχιστε με λογικη του Αλαθητου του Μαρξ και του Λενιν και οτιδηποτε εκτος αυτων, να ειναι εξ'ορισμου λαθος...
Επιστροφή στην κορυφή
no one
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2010 7:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά που νομίζεις ότι ζω. Δεν περίμενα να ακούσω τίποτε διαφορετικό απ’ την ναζιστική απάτη της συνεργασίας των τάξεων. Των εργαζομένων με το κεφάλαιο. Δηλαδή μ’ αυτούς ακριβώς που είναι οι ξεπουληματίες του ελληνικού έθνους και οι υπεύθυνοι όλων των δινών μας. Το ήξερα ότι θα παίξεις με τις λέξεις για να διακρίνεις τους καπιταλιστές σε καλούς και κακούς, σ’ αυτούς που προσφέρουν και σ’ αυτούς που παρασιτούν! Εγώ, λεβέντη, δεν θέλω να καταργήσω «απόλυτα την ιδιοκτησία», αυτό είναι ένα καπιταλιστικό παραμύθι. Μιλάω για τους καθοριστικούς τομείς της οικονομίας, όχι για την βιοτεχνία, τα εμπορομάγαζα, τους αγρότες, που όλοι ξεσηκωθήκατε αδιάντροπες δεξιάτζες όταν κατέλαβαν τους δρόμους. Έτσι την εννοείς την συνεργασία των τάξεων. Και πως αλλιώς θα μπορούσες να την εννοήσεις. Την ιδιοκτησία και το έθνος σου ανόητο φασιστοειδές την καταργεί το μεγάλο κεφάλαιο που είναι αξεχώριστα επενδυμένο και παραγωγικά και παρασιτικά. Το βλέπεις κάθε μέρα στις μικρές επιχειρήσεις και τα εμπορικά που χρεοκοπούν.

Ο σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων εκπροσωπήθηκε στην παλιά Βουλή και μίλησε υπέρ του νόμου για την ιθαγένεια και την πολυπολιτισμικότητα, υπέρ του αφανισμού του έθνους σου ψευτο-εθνικιστή και πραγματικέ δωσίλογε. Τον καπιταλισμό τον βάζετε πάνω κι από πατρίδες κι από θρησκείες και οικογένειες και μετά έχετε το θράσος να κατηγορείτε τους μπολσεβίκους για όλα αυτά. Γι’ αυτό γίνατε διαδοχικά συνεργάτες των κατακτητών, των Εγγλέζων που τους διαδέχτηκαν και τέλος των αμερικάνων.

Τσιμουδιά δεν βγάζεις για τις τράπεζες που στην πραγματικότητα διευθύνουν την οικονομία. Αν περάσουν στα χέρια ενός πραγματικά δημοκρατικού κράτους και βρίσκονται υπό δημοκρατικό έλεγχο θα μπορούν να δίνουν φτηνά δάνεια στους αγρότες και στους μικροεπιχειρηματίες, αλλά εσύ τις θέλεις στα ληστρικά χέρια των άγιων ιδιωτών για να τους γδέρνουν κι αυτούς και όλους όσους διανοηθούν να αγοράσουν με δάνειο ένα κεραμίδι να βάλουν πάνω απ’ το κεφάλι τους ή ένα αυτοκινητάκι να πηγαίνουν καμιά βόλτα την οικογένεια τους. Την ξέρω την πραγματική ρατσιστική θεωρία σας, την λεγόμενη «αξιοκρατία». Θέλετε να ευδοκιμούν οι «άξιοι» που είσαστε εσείς –ποιοι άλλοι! Άξια ζωντόβολα είσαστε. Μόνο έρποντας και σαλιάζοντας ανεβαίνεις ψηλά στο καπιταλισμό σου. Και λέγε τον με το όνομα του γιατί κανείς δεν μασάει τις κουτοπόνηρες παρλαπίπες σας. Άι εκεί που είναι η θέση σου, τώρα.
Επιστροφή στην κορυφή
από Σ.Ο.
Site Admin


Συμμετέχουν: 25 Ιαν 10
Δημοσιεύσεις: 497

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 18, 2010 9:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μήνυμα σου μεταφέρθηκε εδώ: http://patari.org/forum/viewtopic.php?t=2462
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Εθνικιστές της λούφας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 9:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τσιράκι των Αμερικάνων, τον Βάιντα και το φίλμ που έκανε για το Κατίν επικαλείται για ν’ αποδείξει την «σφαγή»! Στην ιστοσελίδα που παραπέμπει, κάθε τόσο σκάει ένα παράθυρο και σε ρωτάει αν θέλεις να εργαστείς στην Αμερική! Την τελευταία 20ετία έχουν μπει στις ΗΠΑ 50 εκατομμύρια φρέσκοι μετανάστες, λαθραίοι και μη, και οι ντόπιοι μιλούν για μεταναστευτική συνωμοσία. Αν απαντήσεις ΝΑΙ στο ερώτημα σε παραπέμπει εδώ:
http://html3.usagc.org/step1landing_eng.html?afk=gcClEAeureng

Κατ’ ευθείαν σε αμερικάνικη υπηρεσία πράσινης κάρτας!
Κατά τ’ άλλα ο «εθνικιστής» είναι κατά της λαθρομετανάστευσης και της Νέας Τάξης και παραπονιέται που τον ξέχεσε ο «no one».
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 2:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πανηλιθιε, δεν ειμαι εγω που επικαλεστηκα την ταινια "Κατυν"! ισως πρεπει να μαθεις, οτι η λεξη "επισκεπτης", ειναι προσδιορισμος και οχι ονομα συγκεκριμενου ατομου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 3:02 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote:691b6fb3a7="Anonymous"]πανηλιθιε, δεν ειμαι εγω που επικαλεστηκα την ταινια "Κατυν"! ισως πρεπει να μαθεις, οτι η λεξη "επισκεπτης", ειναι προσδιορισμος και οχι ονομα συγκεκριμενου ατομου...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 3:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τωρα φοβηθηκα...
Επιστροφή στην κορυφή
Λούφα και παραλλαγή;
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 4:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote:718ac5cc7f="Anonymous"]πανηλιθιε, δεν ειμαι εγω που επικαλεστηκα την ταινια "Κατυν"! ισως πρεπει να μαθεις, οτι η λεξη "επισκεπτης", ειναι προσδιορισμος και οχι ονομα συγκεκριμενου ατομου...


Ότι πεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    patari.org Αρχική σελίδα -> Πολιτική συζήτηση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 4 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Hellenic (Greek) by Alex Xenias - Διορθώσεις:Αλφόνσος Πάγκας